حالت تاریک

معرفی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی کرمانشاه

معرفی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی کرمانشاه

امروز شنبه طی مراسمی پوریا جلالی به عنوان سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معارفه و از خدمات علی صفدر تقدیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ظهر امروز شنبه 29 مهرماه با حضور مدیرکل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استاندار کرمانشاه و و جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری این شهر برگزار شد.

 

در این مراسم پوریا جلالی طی حکمی از سوی «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سرپرست این اداره کل استان کرمانشاه منصوب و معارفه شد.

 

 این حق مردم است که بدانند خدمتگزاران آنها در بخش‌های مختلف نظام چگونه خدمت می‌کنند 

 

علی صفدری در این مراسم اظهار داشت: جبهه مقاومت نقش، حضور و اثرش در میدان آنقدر نقش‌آفرین است که ما به آن افتخار می‌کنیم گرچه چشمانمان آغشته به اشک و گلویمان بغض آلوده است و از دیدن این صحنه‌های رقت بار بسیار متاثر هستیم.

 

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: این شجاعت و پیروزی جبهه مقاومت به برکت ظهور و حضور انقلاب اسلامی است که در سال ۵۷ به رهبری امام عزیز و هم اکنون به رهبری فرزانه و عزیز آیت الله خامنه‌ای به عنوان سردمدار این مسیر و این پرچم همچنان پایدار و مقاوم است.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی تمام شاخ و برگ‌هایش عظمت لطف و عنایت الهی است و من خدا را شاکرم که این توفیق را دارم که در این انقلاب عزیز فرصتی فراهم شده که خدمتگزار عزیزان باشم و خدمتگزار مردم شریفی باشم که حق بزرگی بر گردن انقلاب و تمام دنیا دارند.

 

صفدری تصریح کرد: ما وظیفه داریم اگر خدمتی اتفاق می‌افتد و زحماتی در مجموعه دولت برای مردم می‌کشند آنها را به نحو شایسته‌ای برای مردم تبیین و روشن کنیم که مردم نیز از آنها اطلاع یابند این حق مردم است که بدانند خدمتگزاران آنها در بخش‌های مختلف نظام چگونه خدمت می‌کنند و چه نقش‌آفرینی دارند.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در بخش‌هایی از دولت به آن نحوی که باید اطلاع رسانی به درستی انجام نشده است، گفت: یکی از رویکردهای خیلی مهم و قابل توجه که ما به حمدالله شاهد آن بوده‌ایم این است که این مجموعه در سال‌های اخیر فضای آموزش و هنر را به صورت عدالت‌محور در تمام نقاط محروم استان کرمانشاه اجرایی کرده است.

 

صفدری ادامه داد: با رویکرد آموزش عدالت محور در حوزه هنر و نیز با رویکرد توجه به حوزه اشتغال و مباحث اقتصادی در استان شاهد اتفاقات خوبی بودیم.

 

وی خاطرنشان کرد: نکته دیگر بحث تربیت نیروی انسانی است و توجه به نیروی کارآمد و نیروی جوانی است که بتواند این وظایف سنگین و متکثری که بر عهده مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی است را محقق کند و به انجام برساند.

 

صفدری افزود: همه می‌دانند که هر اقدامی نیازمند به مقدمات، منابع و کمک‌هایی است تمام تلاش بنده هم بر این بوده که در این دوره مسئولیت هیچ کاری را بدون مشورت اصحاب متخصص در آن حوزه انجام ندهیم بنابراین با صاحب نظران و پیشکسوتان در هر حوزه متناسب با امکانات موجود مشورت کرده و اقدام می‌کردیم.

 

وی گفت: ابتدای فعالیت ما مصادف بود با ایام کرونا و خیلی فرصت فعالیت نداشتیم اما به لطف خدا و همکاری دلسوزان در این عرصه حتی در آن زمان هم فعالیت‌های قابل توجهی داشتیم و پس از آن نیز تلاش کردیم که برخی از اتفاقاتی که استان کرمانشاه می‌تواند در آن افتخار آفرین باشد را محقق کنیم.

 

صفدری افزود: ما در دهه فجر ۱۴۰۱ در تمام جشنواره‌ها حضور فعال داشتیم و همه آنها را به نحو احسنت برگزار کردیم که از آن میان می‌توان به جشنواره‌های تئاتر موسیقی تجسمی و شعر اشاره کرد.

 

وی تصریح کرد: اتفاق خوب دیگر که فکر می‌کنم به لطف پروردگار و حمایت اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر رقم خورد در حوزه اطلاع رسانی بود که نقش رسانه‌های بومی در استان در این زمینه برجسته است.

 

صفدری عنوان کرد: ما به عنوان استانی که در مسیر زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام هستیم و مفتخر به میزبانی از این عزیزان هستیم علی رغم مشکلات موجود توانستیم فعالیت‌ها و خدمات رسانی خوبی را انجام دهیم.

 

وی گفت: رویکرد دیگری که در مجموعه ما وجود داشت توجه به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بود که با ظرفیت‌ها و موهبت‌های موجود در استان ما توجه لازم صورت گرفت و ما از ظرفیت‌های جوانان انقلابی و نیز از ظرفیت‌های انقلاب اسلامی استفاده کرد و می‌کنیم همچنین با افتخار و به تناسب شرایط و امکانات موجود اقدامات لازم را در طی دوره‌ای که بنده خدمتگزار بودم انجام دادیم و از این پس نیز انشاالله انجام خواهیم داد.

 

پوریا جلالی نیز در این مراسم اظهار داشت: با کمک دستگاهها و سایر ارگان‌ها کرمانشاه را به کانون رخدادهای مهم فرهنگی و هنری در کشور تبدیل می کنیم. سرپرست جدید فرهنگ و ارشاداسلامی کرمانشاه افزود: تمام وقت خود را در این مقطع وقف خدمت گزاری به اصحاب فرهنگ و هنر می کنیم و در عین حال ارتقا سطح معیشتی و رفاهیات همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در دستور کار قرار دارد. وی در ادامه سخنانش گفت: قول خواهم داد در راستای خدمت‌گذاری خود به اهالی فرهنگ و رسانه استان چیزی کم نگذارم و به همه ۱۲ بند اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد عمل کنم. جلالی خاطرنشان کرد: به پشتوانه همیاری وزارتخانه و مجموعه استانداری در راستای ارتقای معیشت و رفاهیات پرسنل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تمام تلاش و همت خود را بکار خواهم گرفت.

معرفی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی کرمانشاه

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از