حالت تاریک
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

آبشوران شهر کرمانشاه در 3راه برق ساماندهی می‌شود

آبشوران شهر کرمانشاه در 3راه برق ساماندهی می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به وضعیت آبشوران شهر کرمانشاه گفت: آبشوران شهر کرمانشاه در سه‌راه برق ساماندهی می‌شود.

افشین یگانه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: ساماندهی آبشوران کرمانشاه توسط شرکت آب منطقه‌ای، شرکت آب و فاضلاب و شهرداری کرمانشاه همواره مورد تاکید مدیریت بحران استانداری کرمانشاه بوده تا به موضوعی بحرانی تبدیل نشود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در همین راستا بخشی از آبشوران شهر کرمانشاه در ناحیه سه‌راه برق دچار مشکل شده است که برای ایمنی منطقه با نیوجرسی محدود شد تا بتوانیم برای ساماندهی آن برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

یگانه تصریح کرد: برای ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه در قسمت سه‌راه برق ابتدا بنا بود شرکت آب منطقه‌ای و شهرداری کرمانشاه در بهمن‌ماه گذشته نسبت به انجام تمهیدات لازم اقدام کنند.

وی ادامه داد: اما به دلیل همزمانی اجرای پروژه با ایام انتخابات و تعطیلات نوروزی بنا شد اجرای طرح ساماندهی آبشوران در این قسمت به سال‌ جاری انتقال پیدا کند و با حفاری در قسمت مربوطه مشکلات بر طرف شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: با توجه به جلسات مربوطه بناست در اردیبهشت‌ماه طرح ساماندهی و اصلاح طی مدت یک ماه آغاز شود و بتوانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم.

یگانه عنوان کرد: در صورت تأمین اعتبار در مرحله بعدی نسبت به ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه نسبت به ساماندهی قسمت زیر حیدریه امیرالمومنین(ع) و پل حداد عادل اقدام خواهیم کرد تا این نقاط بحرانی نیز رفع شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از