حالت تاریک
آغاز بارش باران در برخی استان‌ها
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی خبر داد:

آغاز بارش باران در برخی استان‌ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران و وزش باد در برخی استان‌های کشور همزمان با شروع پاییز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ صادق ضیاییان اظهار کرد: یکشنبه و دوشنبه ( اول و دوم مهر) به‌تدریج در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر می‌شود و تنها در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان‌شرقی رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: سه شنبه (۳ مهر) در ارتفاعات غرب و شمال‌غرب در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

به گفته ضیاییان طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در غالب مناطق کشور روند افزایش نسبی دما حاکم است، چهارشنبه ( چهارم مهر) با گذر موج تراز میانی از نوار شمالی کشور در سواحل دریای خزر وزش باد شمالی، ابرناکی، بارش همراه با کاهش نسبی دما آغاز می‌شود همچنین در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و وزش باد رخ می‌دهد.

وی افزود: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه وزش باد در شرق کشور به‌ ویژه در منطقه زابل افزایش می‌یابد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران (اول مهر) صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۱۹ و ۳۲ درجه سانتی‌گراد و (دوم مهر) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با کم‌ترین و بیش‌ترین دمای ۲۰ و ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و اهواز با بیشینه دمای ۴۲ و۴۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مراکز استان‌ها خواهند بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از