حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه خبر داد:

آمادگی بسیجیان متخصص کرمانشاهی برای ارائه خدمت

آمادگی بسیجیان متخصص کرمانشاهی برای ارائه خدمت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه از آمادگی بسیجیان متخصص کرمانشاهی برای ارائه خدمت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، غلام‌علی یاربیگی شامگاه جمعه در جلسه‌ای تخصصی با حضور مهندسان بسیجی و به میزبانی کانون بسیج مهندسین عمران و معماری ناحیه کرمانشاه، بسیجیان متخصص این ناحیه را آماده انجام ماموریت‌های سازمانی خواند و اثرگذاری اقشار بسیج را مهم و جدی ارزیابی کرد.

وی افزود: امروز سازمان بسیج مستضعفین در همه عرصه‌های سازندگی و آبادانی ایران اسلامی در حال تلاش است و به تبع آن سربازان انقلاب اسلامی در ناحیه کرمانشاه نیز به صورت پیشرو در حال خدمت‌رسانی هستند.



مهندسان بسیجی پیش‌برنده کرمانشاه به سمت توسعه

افراسیاب شوهانی؛ مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان کرمانشاه نیز از اقدامات بسیجیان تقدیر کرد و استان کرمانشاه را سرشار از ظرفیت‌های بالقوه‌ای دانست که با حضور مهندسان بسیجی می‌توان در راستای پویایی و پیشرفت آن گام برداشت.



آمادگی بسیجیان کرمانشاهی برای ارائه خدمات تخصصی

مصطفی نوری؛ مدیر کانون بسیج مهندسین عمران و معماری ناحیه کرمانشاه نیز از اجرای برنامه‌های موفق و روند مطالبه‌گری بهینه تا حصول نتیجه خبر داد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این کانون از آمادگی بسیجیان متخصص برای خدمت‌رسانی سخن گفت.

محسن قنادزاده؛ رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری نیز به‌عنوان مهمان ویژه این جلسه تخصصی به بررسی موانع و مشکلات ساختاری استان و بحث و تبادل نظر با آن‌ها پرداخت.

در پایان با حضور مسئولان تعدادی از مهندسان بسیجی و فعالان رسانه‌ای در راستای ترویج فعالیت. های این کانون مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از