حالت تاریک
مدیرکل راهداری استان کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی راهدارخانه‌های کرمانشاه برای ایام نوروز

آمادگی راهدارخانه‌های کرمانشاه برای ایام نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی راهدارخانه‌های ثابت و سیار کرمانشاه برای ایام نوروز خبر داد.

شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: تعطیلات نوروزی سال جدید، با ماه مبارک رمضان تداخل داشته و به همین دلیل منجر به تغییر زمان سفرها شده و پیش‌بینی می‌شود انجام سفرها از طی روز به عصر و شب تغییر پیدا کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: سازمان راهداری یکی از دستگاه‌های ستاد خدمات سفر است؛ رزمایش امروز نیز برای آمادگی تمامی دستگاه‌های عضو ستاد، برگزار شد.

کهریزی در رابطه با آماده‌باش ماشین آلات راهداری تصریح کرد: سازمان راهداری با ۳۸۰ دستگاه ماشین‌آلات در راهدارخانه‌های ثابت و سیار، آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی به هم استانی‌‌ها و مسافران نوروزی هستند.

وی در ادامه افزود: اجرای پویش همراهان سفر توسط راهداری کرمانشاه انجام خواهد گرفت که در سه‌راهی نهاوند با برپایی ایستگاه، نسبت  به برگزاری برنامه‌های شاد فرهنگی اقدام خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تأکید کرد: بر اساس دستورات، تمامی راهدارخانه‌ها شبانه‌روز، آماده خدمت‌رسانی و استفاده هم‌وطنان هستند و بازدید از اسکان و مجتمع‌های بین راهی نیز توسط کارشناسان انجام می‌گیرد.

شهرام کهریزی در پایان اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم در سفرهای نوروزی با راهداران همکاری و همراهی لازم را داشته باشند و هموطنان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با شماره ۱۴۲ تماس حاصل کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از