دوشنبه 26 شهر 1403
1403-05-02 21:15 - شماره خبر : 8297 0
مدیرکل راهداری کرمانشاه مطرح کرد:

آمادگی ناوگان کرمانشاه برای جابه‌جایی زوار اربعین

مدیرکل راهداری کرمانشاه از اختصاص ۹۹۷ دستگاه سواری، ۸۱۹ دستگاه مینی‌بوس و ۱۷۸ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زوار طی ایام اربعین در مرز خسروی خبر داد و گفت: ان‌شاءالله امسال هم به بهترین شکل این خدمت‌رسانی را ارائه دهیم.

سید شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ از اختصاص ۹۹۷ دستگاه سواری، ۸۱۹ دستگاه مینی‌بوس و ۱۷۸ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زوار طی ایام اربعین در مرز خسروی خبر داد و اظهار داشت: ان‌شاءالله امسال هم به بهترین شکل این خدمت‌رسانی را ارائه دهیم. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ضمن اعلام آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابه‌جایی زوار از مرز خسروی تا عتبات عالیات، افزود: تردد عمده زائران اربعین از مرز خسروی مربوط به استان‌های شمالی، شمال غربی و مرکز است. 

وی تصریح کرد: برای برگزاری هر چه بهتر و مطلوب‌تر و ارائه خدمات مناسب به زائران کاروان‌های پیاده‌‍روی اربعین طرح بازدید کنترل فنی ناوگان مسافر و نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها توسط مؤسسات حمل و نقل مسافر انجام خواهد شد. 

کهریزی بیان داشت: تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای طی ایام اربعین در کمیسیون‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۴ استان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: حتماً از ظرفیت ناوگان شخصی با نظارت فرمانداری‌ها در اربعین امسال استفاده شود. 

وی در پایان از همه مردم درخواست کرد در زمان سفرهای اربعین به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله‌الحسین (ع) یاری دهند. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NYBY8
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار