حالت تاریک
سردار نقدی:

آمریکا میدان دار اصلی جنگ در غزه است

آمریکا میدان دار اصلی جنگ در غزه است

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت:تحولات اخیر در منطقه منتهی به انحلال رژیم صهیونیستی و شکست بزرگ آمریکا خواهد شد.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا با اشاره به تبعات ورود زمینی رژیم صهیونیستی به غزه گفت: رژیم صهیونیستی جنایات بسیاری را در فلسطین مرتکب شده است و اساسا ورود اشغالگران به این سرزمین‌ها با جنایاتی مشابه آنچه در المعمدانی اتفاق افتاد صورت گرفت فقط رسانه‌های جمعی در ۷۰ سال گذشته این جنایات را به این گستردگی منعکس نکردند.

وی با اشاره به اینکه امروز تمام مردم دنیا واقعیت رژیم صهیونیستی را از قاب رسانه‌ها و فضای مجازی می‌بینند، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز دیگر در بین ملت‌های دنیا جایگاهی ندارد، ایالات متحده هم که سرنوشت خود را به سرنوشت این رژیم جعلی گره زده است فقط آینده سیاسی خود را نابود کرده است.

سردار نقدی تاکید کرد: تحولات اخیر در منطقه منتهی به انحلال رژیم صهیونیستی و شکست بزرگ آمریکا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا میدان دار اصلی این ماجراهاست، تاکید کرد: جنگ‌های رژیم صهیونیستی سه دوره داشته است، دوره اول اشغالگری ها، دوره دوم شکست‌ها و فرار از جنوب لبنان و اعلام آتش بس و در مرحله سوم در طوفان الاقصی بود که از ابتدای کار از هم پاشید و این آمریکا بود که به میدان آمد و فرماندهی جنگ را در اختیار گرفت.

سردار نقدی ادامه داد: علاوه بر آماد و ارائه تجهیزات، روحیه دهی به ارتش اسرائیل هم به عهده آمریکاست حتی در میدان تک‌آورهای آمریکایی حضور دارند در حقیقت مردم علاوه بر رژیم صهیونیستی با ارتش آمریکا هم مواجه هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از