حالت تاریک
رئیس بسیج اساتید سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

دانشجویان جهان حقوق‌بشر آمریکایی را زیر سوال برده‌اند

دانشجویان جهان حقوق‌بشر آمریکایی را زیر سوال برده‌اند

رئیس بسیج اساتید سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اعتراض دانشجویان آمریکا نسبت به جنایات آمریکا گفت: دانشجویان جهان حقوق‌بشر آمریکایی را زیر سوال برده‌اند.

نامدار یوسفوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: امروز دانشگاهیان آمریکا در برابر جنایات رژیم جعلی صهیونیستی به میدان آمده‌اند و مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را فریاد می‌زنند که مورد توجه جهانیان قرار گرفته است و این موضوع هراس استکبار جهانی را به همراه داشته است.

رئیس بسیج اساتید سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز برخورد پلیس آمریکا با دانشگاهیان و دانشجویان برای اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی افکار جهانیان را به خود جلب کرده و رفتار دوگانه غرب را زیر سوال بردند.

یوسفوند بیان کرد: آمریکا از یک سو شعار آزادی بیان سر می‌دهد و از سوی دیگر در عمل با مردمی که نسبت به سیاست‌های اسراییل اعتراض دارند برخورد سخت و خشن می‌کنند و دانشجویان را بازداشت، تعلیق و اخراج می‌کنند.

وی ادامه داد: برای افراد تحصیل‌کرده اروپا و آمریکا امروز این سوال مطرح است که چرا جهان در برابر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی سکوت کرده اما در برابر کوچک‌ترین وقایع در سایر کشورها برای رسیدن به اهداف خود سو استفاده می‌کنند و با ابزار تحریم آنها را تحت فشار می‌گذارند.

رئیس بسیج اساتید سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: پس از ۶ ماه بیش از ۳۵ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین شامل زنان و کودکان به شهادت رسیده‌اند اما هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر بلند نمی‌شود.

یوسفوند عنوان کرد: پلیس آمریکا امروز با وقاحت اعلام می‌کند که این افراد دانشجو نیستند و ۱۲۰ دانشجو تاکنون دستگیر شده‌اند با وجود اینکه اساتید مطرحی در میان اعتراض کنندگان حضور دارند.

وی اضافه کرد: زمانی که سازمان‌های بین‌المللی در حال مطرح کردن موضوع آتش‌بس در غزه هستند، اسراییل بدون توجه به درخواست مردم جهان و قوانين بین‌الملل به جنایات خود ادامه می‌دهد و هیچ واکنشی از سوی مجامع بین‌المللی برای این نسل‌کشی‌ رخ نمی‌دهد.

رئیس بسیج اساتید سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز با افزایش آگاهی مردم جهان نسبت به وقایع فلسطین یک خیزش سراسری علیه رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار اسراییل آغاز شده که پایانی بر نفوذ صهیونیست بر کشورها خواهد بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از