حالت تاریک
رئیس قرارگاه راهیان‌نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

مراسم عملیات بازی‌دراز به هفته‌ آینده موکول شد

مراسم عملیات بازی‌دراز به هفته‌ آینده موکول شد

رئیس قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به صدور هشدار هواشناسی برای استان گفت: مراسم عملیات بازی‌دراز به هفته آینده موکول شد.

یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مراسم افتتاحیه راهیان نور سراسر کشور و صعود به ارتفاعات بازی‌دراز شهرستان سرپل‌ذهاب که بنا بود در تاریخ ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه برگزار شود با یک هفته تأخیر برگزار خواهد شد.

رئیس قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: به دلیل هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران و وقوع صاعقه برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز با یک هفته تأخیر و در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

عزیزی بیان کرد: علت تاخیر در برگزاری مراسم جلوگیری از وقوع حوادث و رفاه حال عمومی تمام زائران است تا مشکل خاصی را در برگزاری مراسم نداشته باشیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه مراسم بزرگداشت شهدا در یادمان شهید شیرودی و بقعه متبرکه احمد ابن اسحاق برگزار می‌شود و روز ۲۰ اردیبهشت‌ماه ماه نیز صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز را شاهد خواهیم بود.

رئیس قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود ۴۵ هزار نفر از استان کرمانشاه و سایر استان‌های کشور در مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز حضور داشته باشند.

عزیزی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و شرایط برای پذیرایی و اسکان مسافران و زائران برای صعود به ارتفاعات بازی‌دراز فراهم است و افتتاحیه راهیان نور کشور در استان کرمانشاه فرصت مناسبی برای معرفی یادمان‌های دفاع مقدس غرب کشور است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از