حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

مشارکت در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

مشارکت در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات تاثیر بسیاری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ صدراله بابلی عصر امروز یکشنبه در تودیع و معارفه معاونین جدید و سابق سیاسی امنیتی فرمانداری، اظهار داشت: دشمن از زمان حیات حاج قاسم می‌ترسید و بعد از شهادت وی، نگران سربازان حاج قاسم سلیمانی است.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: امسال تاکیداتی بر ایام فجر شده است، با این عنوان که دستاوردهای عظیم نظام جمهوری اسلامی به درستی تبیین شود و با شعار مجلس قوی و آینده روشن باید نقش‌آفرینی کنیم.

وی تصریح کرد: امروز ضروری است نشاط و شادابی در جامعه ایجاد کنیم چون باعث حضور هر چه بیشتر پای صندوق‌های رای در انتخابات خواهد شد.

بابلی با بیان اینکه زیربنای تحول، توسعه و راه برون رفت از مشکلات و مسائل، انتخابات است، گفت: اگر مجلس قوی نداشته باشیم با مشکلات بسیاری مواجهه خواهیم شد، لذا در این راستا مقام معظم رهبری تاکید کرده که هر کسی در هر جایگاهی را برای انتخاب اصلح فرا بخوانیم.

فرماندار سرپل‌ذهاب بیان داشت: میزان مشارکت مردم در انتخابات تاثیر بسیاری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد،
لذا تاکنون کارهای بصیرتی خوبی در شهرستان انجام شده و نقش رأی اولی‌ها بسیار مهم است.

وی در ادامه از زحمات معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل‌ذهاب قدردانی کرد و گفت: امید است معاونت جدید با پیشینه کار فرهنگی و اجتماعی به خوبی برای این حوزه برنامه‌ریزی کند.

در این مراسم خسرو تمری به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب معارفه و از زحمات بیش از دو سال سیروس صادقی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از