حالت تاریک

اجتماع بزرگ حقوقدانان انقلابی در کرمانشاه برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ حقوقدانان انقلابی در کرمانشاه برگزار می‌شود

در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اجتماع بزرگ حقوقدانان انقلابی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، با عنایت به موضوع مهم فلسطین ضرورت دارد اقدامات حقوقی منسجم و گسترده‌ای در راستای این محکومیت انجام شود.

 

به‌منظور محکومیت جنایت‌های ضد حقوق بشری رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی تجمعی خودجوش همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

در تجمع بزرگ حقوق‌دانان انقلابی استان کرمانشاه که با حضور حقوق‌دانان و سایر اقشار مردم برگزار خواهد شد هتاکی‌ها، رفتارهای خلاف قوانین بین‌المللی و جنایات فجیع رژیم غاصب صهیونیستی محکوم می‌شود.

 

 تجمع بزرگ حقوق‌دانان انقلابی استان کرمانشاه روز یکشنبه بیست و چهارم دی‌ماه سال‌جاری ساعت ۱۳ مقابل دادگستری کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

 طرح شکایت جنایات علیه رژیم غزه توسط حدود ۲ هزار حقوق‌دان کرمانشاهی امضا شده که در قالب آن حقوق‌دانان خواستار بررسی در دیوان کیفری بین‌المللی هستند.

 

 

اعتراض وکلا و حقوق‌دانان بر این است مقابل وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی در منطقه گرفته شود و در قالب قطعنامه سازمان ملل که حتی امکان وتوی آن نیز وجود دارد، برخورد قانونی با مرتکبان جنایت اخیر انجام و رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکار جنگی مورد پیگیری و محاکمه قرار گیرد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از