حالت تاریک
رئیس‌پلیس راه کرمانشاه خبر داد:

اجرای پوشش ترافیکی اربعین از ۱۶ مردادماه

اجرای پوشش ترافیکی اربعین از ۱۶ مردادماه

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به حضور ۱۷۰ تیم محسوس و نامحسوس در جاده‌های استان برای ایام اربعین از اجرای طرح ترافیکی اربعین حسینی از ۱۶ مردادماه خبر داد.

غلامحسین زارع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با آغاز فصل تابستان و افزایش سفرها طرح تابستانی پلیس‌ راه در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شده و پوشش ترافیکی محورهای مواصلاتی به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

رئیس‌پلیس‌ راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به لزوم هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر پلیس‌ راه با دستگاه‌های خدمات‌رسان این پلیس با اورژانس، هلال‌احمر و راهداری همکاری و هماهنگی لازم را دارد.

زارع تصریح کرد: در طرح تابستانی پلیس راه ۱۰۱ تیم محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ویژه محورهای حادثه‌خیز حضور دارند و نسبت به پوشش ترافیکی از لحاظ کنترل سرعت، سبقت غیرمجاز و... اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی بر اساس آخرین ابلاغیه طرح ترافیکی پلیس راه در این ایام از ۱۶ مردادماه آغاز می‌شود و پوشش ترافیکی مسیرهای منتهی به مرز خسروی و مرز مهران تقویت خواهد شد تا شاهد بروز حوادث رانندگی نباشیم.

رئیس‌پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ایام اربعین حسینی پوشش ترافیکی محورهای کنگاور، هرسین، کرمانشاه، اسلام‌آباد‌غرب، سنقر و کلیایی به‌صورت ویژه افزایش می‌یابد و با توجه به افزایش نیروهای کمکی تعداد تیم‌های محسوس و نامحسوس به ۱۷۰ تیم خواهد رسید.

زارع با اشاره به وقوع چندین سانحه رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه افزود: بر اساس آمار سه ماهه تعداد موارد فوتی در سوانح رانندگی ۲۰ نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است که تلاش می‌شود با افزایش پوشش ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم این آمار بیش از گذشته کاهش یابد.

وی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه‌خیز ویژه ایام اربعین، عنوان کرد: ۱۴ نقطه حادثه‌خیز توسط پلیس راه استان کرمانشاه شناسایی شده که با همکاری راهداری طی یک برنامه کوتاه‌مدت آشکارسازی و ایمن‌سازی آنها انجام گرفته تا زمینه رفع کامل این نقاط فراهم شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از