حالت تاریک
مدیرکل راه‌آهن اراک خبر داد:

افزودن ۸ رام قطار اربعینی در کرمانشاه

افزودن ۸ رام قطار اربعینی در کرمانشاه

مدیرکل راه‌آهن اراک از افزودن ۸ هشت رام قطار اربعینی در کرمانشاه خبر داد و گفت: این افزایش ظرفیت از تاریخ ۲۵ مردادماه شروع شده و تا ششم شهریورماه ادامه دارد.

سعید ترکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به ظرفیت جابه‌جایی خط ریلی کرمانشاه در ایام اربعین، اظهار داشت: قطار به صورت یک روز در میان به مقصد مشهد اعزام می‌شود و تعداد هشت رام قطار فوق‌العاده در ایام اربعین به مقاصد مشهد مقدس، تهران و ساری نیز اضافه شده است. 

مدیرکل راه‌آهن اراک افزود: این افزایش ظرفیت از تاریخ ۲۵ مردادماه شروع شده و تا ششم شهریورماه ادامه دارد.

وی گفت: قطار کرمانشاه در این ایام به مقصد شهرهای تهران، مشهد و ساری حرکت می‌کند و پس از ایام اربعین به صورت یک‌روز در میان به مشهد مقدس حرکت خواهد کرد.

ترکی در ادامه درباره سرعت قطار کرمانشاه خاطرنشان کرد: سرعت قطارها بر اساس دستور العمل‌های راه آهن ج.ا.ا معین شده است.

وی افزود: قطاری که به صورت یک‌روز در میان به مشهد مقدس حرکت دارد شامل ۱۰ واگن که دارای یک رستوران و ۹ واگن مسافری که ظرفیت واگن مسافری با ظرفیت ۶ تا هفت تخته و دو تا چهار تخته است.

ترکی تصریح کرد: قطار فوق‌العاده‌ای که در این ایام حرکت دارد شامل ۱۰ واگن مسافری با ظرفیت چهار تا ۱۰ تخته است.

وی درباره راهنمایی دریافت بلیط به مسافران سایت‌های رجاء، مستر بلیط، فلایتیو و علی‌بابا را پیشنهاد داد و گفت: همه اپلیکیشن‌های ویژه خرید بلیط زمان پیش‌فروش متعاقباً و به صورت کلی از طریق ستاد اعلام می‌شود.

 ترکی در بخش دیگری از سخنانش درباره افزایش سرعت قطار کرمانشاه خاطرنشان کرد: راه‌آهن فقط بهره‌بردار است و اقدامات در حوزه زیربنایی که با سرعت ارتباط دارد توسط شرکت ساخت در حال انجام است که ان‌شاءالله سرعت هم در آینده افزایشی می‌شود.

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از