حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه:

اقدامات جهادی مسئولان خنثی‌گر توطئه‌های دشمنان است

اقدامات جهادی مسئولان خنثی‌گر توطئه‌های دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: با حرکت‌های جهادی مردم و مسئولان ولایت‌مدار، تلاش‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی برای براندازی نظام از ابتدای شکل گیری انقلاب تا امروز ناکام مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، پیش از ظهر امروز غلام‌علی یاربیگی در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج کارمندی امام حسن مجتبی(ع) ناحیه کرمانشاه، از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و قدرت بازدارنده نیروهای مسلح سخن گفت.

وی روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی را سخت اما مستحکم دانست و دستاوردهای این نظام شکوهمند را تبیین کرد که ریشه در اعتقادات تاریخی این ملت دارد.

یاربیگی افرود: با حرکت‌های جهادی مردم و مسئولان ولایت‌مدار، تلاش‌های دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی برای براندازی نظام از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تا امروز ناکام ماند و این موهبت را مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم که همواره نقشه راه را مشخص می‌کنند.

خسرو شهیدی؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز از شجره طیبه بسیج و محبوبیت ماموریت‌های ذاتی آن گفت و ادامه داد: گره‌گشایی از امور اجتماعی، فرهنگی و...مردم از وظایف بسیجیان دریا دلی است که از دوران دفاع مقدس تا امروز در همه عرصه‌ها خدمت‌رسان بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیج فراتر از همیشه در حال تلاش برای رفع معضلات و مشکلات همگانی است و آتش به اختیار در همه صحنه‌ها حاضر می‌شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از زحمات بهمن هدهدی تجلیل و خسرو شهیدی با حکم فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به‌عنوان فرمانده حوزه بسیج کارمندی امام حسن مجتبی(ع) منصوب شد.v

اقدامات جهادی مسئولان خنثی‌گر توطئه‌های دشمنان است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از