حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه:

اقشار مردم لایه‌های نفوذناپذیر نظام اسلامی است

اقشار مردم لایه‌های نفوذناپذیر نظام اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه اقشار مردم را لایه‌های نفوذناپذیر و محافظ نظام اسلامی دانست و گفت: حضور شما در عرصه‌های مختلف با اهمیت و ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم کماسی صبح امروز شنبه در نشست بصیرتی سپاه کرمانشاه، اقشار مردم را لایه‌های نفوذناپذیر و محافظ نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: حضور شما در عرصه‌های مختلف با اهمیت و ضروری است.

وی رسیدگی به بازار و ضعف برخی از دستگاه‌های دولتی در مسائل اقتصادی را بدیهی دانست و افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، ان‌شاءالله شاهد شرایط مناسب خواهیم بود و وظیفه امیدآفرینی نیز باید به خوبی در سرلوحه امور قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کماسی در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پرداخت و خواستار روشنگری برای حضور حداکثری مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، انتخابات تمثیل بارز لیله‌القدر انقلاب اسلامی است که سرنوشت این آب و خاک و طلیعه سعادتمندی مردم ایران اسلامی در این روز باشکوه تعیین خواهد شد و البته این موضوع، وظیفه ما را در جریان‌سازی فرهنگی و جهاد تبیین دوچندان خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه ضمن محکومیت افکار پریشان دشمنان انقلاب اسلامی که گاهی در لباس جناح‌های سیاسی و مجموعه‌های ظاهرا مردمی نمایان می‌شوند، همگان را به وحدت و انسجام ملی دعوت کرد.

 


حضور جوانان در دانشگاه معنوی مکتب امام حسین (ع)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه نیز در جمع بسیجیان اقشار مختلف از حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت در کنار جوانان جریان‌ساز انقلابی تجلیل کرد و با اشاره به دانشگاه معنوی مکتب امام حسین (ع)، گفت: امروز تجلی آن را در حضور بسیجیان می‌بینیم.

غلام‌علی یاربیگی به معماری ساختاری رهبر کبیر انقلاب پرداخت و ادامه داد: پیشکسوتان عزیز امروز اساتید دانشگاه انقلاب اسلامی و جوانان دانشجویان این دانشگاه هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از