حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه:

الگوگیری از سیره ائمه، انقلاب را بیمه کرد

الگوگیری از  سیره ائمه، انقلاب را بیمه کرد

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: از آنجایی‌که امامین انقلاب به‌عنوان سکان‌داران اصلی، انقلاب امام حسین(ع) و ائمه اطهار را به‌عنوان سرلوحه خویش قراردادند، انقلاب ما همچنان توانسته ثابت‌قدم بماند.

غلام‌علی یاربیگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» در آستانه دهه مبارک فجر، اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری دهه فجر در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و آن بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.

وی از برگزاری جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خبر داد و افزود: حضرت امام خمینی (ره) این انقلاب را معماری کردند و تاکنون میان انقلاب‌های ۲۰۰ سال اخیر بی‌نظیر بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که خلاف میل باطنی بدخواهان نظام، استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار و اذناب آن‌ها خدشه‌ای به آرمان‌های آن وارد نشده است.

یاربیگی با توجه به ثابت‌قدم بودن مردم پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: بعد از ۴۵ سال می‌بینیم که مردم همچنان در مسیر انقلاب ثابت‌قدم و استوار ایستاده‌اند و همواره از مقام معظم رهبری تبعیت محض می‌کنند زیرا به این یقین رسیده‌اند که در این انقلاب، انسان می‌تواند سیر تعالی خویش را طی کند.

وی خاطرنشان کرد: مردمان کرمانشاه همواره در طول انقلاب در تمامی صحنه‌ها با بصیرت و آگاهی پشتیبان انقلاب بودند و از انقلاب دفاع کردند که تقدیم ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و خیل عظیم جانبازان و ایثارگران گویای این مسأله است که کرمانشاهیان مردمانی کم‌نظیر در راستای دفاع از این مرزوبوم و کیان ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه درباره سرمشق قرار دادن سیره ائمه معصوم (ع) در مسیر انقلاب، اذعان کرد: ما درگذشته شاهد انقلاب‌هایی مثل انقلاب شوروی، انقلاب فرانسه، انقلاب آمریکا و سایر انقلاب‌ها بودیم که هیچ‌کدام به هر نحوی نتوانستند به رسالت خودشان برسند و در مسیر درست حرکت کنند.

یاربیگی خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که امامین انقلاب به‌عنوان سکان‌داران اصلی، انقلاب امام حسین (ع) و ائمه اطهار را به‌عنوان سرلوحه خویش قراردادند، انقلاب ما همچنان توانسته ثابت‌قدم بماند.

وی با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند ما به قله نزدیک شده‌ایم و هیچ‌چیزی این را ضمانت نمی‌کند مگر خون شهدا، این درخت تنومندی به‌عنوان «شجره طیبه اصل‌ها ثابت و فرع‌ها فی‌السماء»، توسط خون شهیدان گلگون‌کفن آبیاری شده است.

یاربیگی تصریح کرد: هنوز می‌بینیم که روحیه ایثارگری، ازخودگذشتگی و جهاد پابرجا است و اخیراً شاهد به شهادت رسیدن تعدادی از عزیزانمان در سوریه و هم‌وطن‌های مظلوممان در چهارمین سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بودیم که توسط سفاکان و دژخیمان روزگار به درجه شهادت رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کرمانشاه درباره برنامه‌های اجرایی دهه مبارک فجر، بیان کردند: با توجه به رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خصوصاً بسیج، سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه از آنجایی‌که در مرکزیت استان قرار دارد و به‌عنوان یک کلان‌شهر با جمعیتی بالغ‌بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر مطرح است، برنامه‌های خوبی را طرح‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان ارشد استان، عنوان کرد: زنگ انقلاب روز گذشته توسط مسئولان ارشد استان و بسیجیان عزیز به صدا درآمد و از امروز همزمان با ورود به ۱۲ بهمن‌ماه که سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است برنامه‌های متعددی در دستور کار داریم.

یاربیگی خاطرنشان کرد: رژه موتورسواران، زیارت مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای عزیز، اجرای برنامه فرهنگی در حوزه‌های مقاومت و ۲۰۰ پایگاه فعال در سطح شهرستان، برگزاری یادواره‌های شهدا و جشن انقلاب در این دهه مبارک انجام خواهند گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از