حالت تاریک
درپی شهادت 2 شهید مدافع حرم؛

امام جمعه کرمانشاه پیام تسلیت صادر کرد

امام جمعه کرمانشاه پیام تسلیت صادر کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پیامی شهادت پاسداران شجاع و رشید اسلام «محمدعلی عطایی (شورچه)» و «پناه تقی‌زاده» را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و امام جمعه کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پیامی شهادت پاسداران شجاع و رشید اسلام «محمدعلی عطایی (شورچه)» و «پناه تقی‌زاده» را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ»

خداوند متعال را سپاسگزاریم و سجده‌ی شکر به‌جا می‌آوریم که با دستان توانمند رزمندگان شجاع و مؤمن جبهه‌ی مقاومت، دشمنان مستکبر و زبون خود را در ضعیف‌ترین شرایط عمرشان قرار داده است. در این نبرد تاریخی و ماندگار، بندگانی مخلص و عاشقانی که در مناجات تعبّدشان از خداوند سبحان ملاقات او را ملتمسانه طلب می‌کردند، به دیدار خویش فراخواند تا مصداق «بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» گردند.

پاسداران شجاع و رشید اسلام «محمدعلی عطایی (شورچه)» و «پناه تقی‌زاده» حین انجام مأموریت مستشاری در جبهه‌ی مقاومت اسلامی سوریه، جان شریف خود را در مسیر دفاع از حریم اهل بیت (علیهم‌السلام) و تقویت جبهه‌ی مبارزه با ظلم و جور به خداوند سبحان و رسول اعظم و خاندان گرامی‌اش (سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین) تقدیم نمودند.

اینجانب شهادت این ۲ فرزند گرانقدر ایران اسلامی به‌خصوص سردار شهید دکتر «محمدعلی عطایی (شورچه)» هفدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه را به محضر حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظلّه‌العالی)، ملت بزرگ ایران، مردم شریف و شهیدپرور استان کرمانشاه به‌ویژه منزلگاه عاشقان حسینی؛ شهر کنگاور، همرزمان و خانواده معظم ایشان، تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید والامقام علو درجات و برای خانواده ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

وعده‌ی الهی این است که ستم‌دیدگان و مستضعفان بر ستم‌پیشگانِ عالم چیره شوند و خون‌های مظلومین نویدبخش زوال رژیم صهیونیستی خونخوار در همین دوران ما و نابودی قطعی آمریکای جنایتکار است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از