حالت تاریک
رئیس دادگستری سرپل‌ذهاب:

انتخابات تجلی‌گاه مردم‌سالاری دینی است

انتخابات تجلی‌گاه مردم‌سالاری دینی است

رئیس دادگستری سرپل‌ذهاب گفت: انتخابات در کشور ما تجلی‌گاه مردم‌سالاری دینی، مظهر حماسه سیاسی و عرصه چرخش نخبگان است و حضور و مشارکت حداکثری مردم در آن بر قوام نظام می‌افزاید.

رسول کریمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: مبنای کار ما در هر زمینه‌ای فرمایشات مقام معظم رهبری است و رهبری بر چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات تأکید کرده‌اند.

رئیس دادگستری سرپل‌ذهاب گفت: بین بعد از امنیت، مقوله سلامت انتخابات از مولفه‌های اصلی است که قاعدتاً رقابت و مشارکت را موجب می‌شود و باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای این راهبردها تلاش کنیم.

وی تلاش‌های دشمن را برای زیر سوال بردن سلامت انتخابات یادآور شد و تصریح کرد: دشمن از تمام توطئه‌ها برای کاستن مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند و در این بین جنگ رسانه‌ای از اهداف دشمن است که باید برنامه‌ریزی دقیق و راهکار مناسب برای خنثی کردن این توطئه‌ها ارائه شود.

کریمی با بیان اینکه زمینه برپایی تمدن جهانی به دست حضرت بقیه‌الله (عج) فراهم شده است، افزود: آنچه در این وضعیت بر ما واجب است حفظ اقتدار نظام اسلامی است و اقتدار این نظام در گرو حضور پر شور مردم در انتخابات است.

رئیس دادگستری سرپل‌ذهاب بیان داشت: انتخابات در کشور ما تجلی‌گاه مردم‌سالاری دینی، مظهر حماسه سیاسی و عرصه چرخش نخبگان است و حضور و مشارکت حداکثری مردم در آن بر قوام نظام می‌افزاید.

وی اذعان داشت: انتخابات در طول ۴۴ سال گذشته یکی از عوامل مهم اقتدار و صلابت نظام اسلامی بوده و مردم نیز با شرکت گسترده در این فرآیند ملی پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به رخ جهانیان کشانده‌اند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از