حالت تاریک

انتخابات مجلس در کرمانشاه آغاز شد

انتخابات مجلس در کرمانشاه آغاز شد

همزمان با سراسر کشور، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز استان کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ در برخی از نقاط کشور از جمله شهر کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شد و از دقایقی قبل در مراکز اخذ رأی آغاز شد. 

استان کرمانشاه دارای ۶ حوزه انتخابیه است که تکلیف پنج حوزه در همان دور نخست برگزاری انتخابات مشخص شد و امروز بیست و یکم اردیبهشت‌ماه نیز دور دورم انتخابات برای تعیین تکلیف دو نماینده شهر کرمانشاه برگزار می‌شود. 

محمد رشیدی در دور نخست انتخابات به عنوان منتخب اول کرمانشاه راهی مجلس شد و اکنون در دور دوم از میان چهار نامزد انتخاباتی؛ عبدالرضا مصری، فضل‌الله زنجبر، جهان‌بخش امینی و ابراهیم رحیمی‌زنگنه دو نفر راهی مجلس خواهند شد. 

فرآیند انتخابات در این دوره تمام‌الکترونیکی است، همچنین در دور دوم انتخابات ۶۴۵ شعبه اخذ رأی شامل ۵۴۵ شعبه شهری و ۱۰۰ شعبه روستایی کار اخذ رأی را انجام خواهند داد. 

به‌منظور شرکت در انتخابات ارائه یکی از چهار مدرک معتبر هویتی شامل گواهینامه، شناسنامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه الزامی است. 

گفتنی است افرادی می‌توانند در دور دوم انتخابات شرکت کنند که یا در هیچ حوزه‌ای رأی نداده باشند یا اینکه دور اول در حوزه انتخابیه کرمانشاه رأی خود را به صندوق انداخته باشند. 

در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی کد جهان‌بخش امینی ۱۱، کد ابراهیم رحیمی‌زنگنه ۲۲، کد فضل‌الله رنجبر ۳۳ و کد عبدالرضا مصری ۴۴ است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از