حالت تاریک
معاون استاندار کرمانشاه:

انتخابات مجلس در کرمانشاه الکترونیک است

انتخابات مجلس در کرمانشاه الکترونیک است

معاون استاندار کرمانشاه گفت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه فرآیند احراز هویت و رأی‌گیری به صورت تا تمام الکترونیک خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ علی شعبانی عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به عنوان یک کشور تأثیرگذار غیرقابل کتمان است و سایر کشورهای جهان و به ویژه کشورهای غربی این موضوع را دریافته‌اند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: روز عید فطر رهبر معظم انقلاب به صورت قاطع عنوان کردند که از رژیم منحوس صهیونیستی انتقام خواهیم گرفت و نیروهای مسلح کشورمان با استفاده از توان موشکی و پهپادی دشمن را تنبیه کردند. 

شعبانی بیان کرد: اسفندماه سال گذشته انتخابات مجلس شورای در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار شد که منتخبان مردم در در ۶ حوزه انتخابیه برای هشت کرسی نمایندگی مجلس در استان مشخص شدند و اعتبارنامه آن‌ها نیز در حال تهیه است. 

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه از سه کرسی نمایندگی مجلس تنها آقای محمد رشیدی با کسب ۲۰ درصد آرا توانست به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند و آقایان مصری، رنجبر، امینی و رحیمی‌زنگنه به دور دوم راه یافتند که ۲۱ اردیبهشت‌ماه انتخابات دور دوم برگزار خواهد شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه فرصت تبلیغات انتخاباتی برای کاندیدهای فراهم است و صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه برنامه‌های تبلیغاتی را اجرا خواهد کرد. 

شعبانی بیان کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه فرآیند احراز هویت و رأی‌گیری به صورت تا
تمام الکترونیک خواهد بود و شعب اخذ رأی نیز تاکنون ۶۴۵ شعبه است و افراد می‌توانند با کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت، گذرنامه در انتخابات شرکت کنند. 

وی ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی اعتراض داوطلبان را مورد بررسی قرار دادند که بر اساس اسناد ارائه شده این شکایات مورد تایید قرار نگرفت و صحت انتخابات در ۶ حوزه انتخابیه به تایید رسید و حقیقتا انتخابات در فضایی شفاف و در اتاق شیشه‌ای برگزار شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از