حالت تاریک
امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب:

مهمترین اصل در انتخابات مشارکت همگانی است

مهمترین اصل در انتخابات مشارکت همگانی است

امام‌ جمعه سرپل‌ذهاب گفت: تعیین سرنوشت و مهم‌ترین اصل در انتخابات، مشارکت همگانی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی ساداتی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی با توسل به اهل بیت و تمسک به آیات قرآن کریم، در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در تمام عرصه‌ها حضوری باشکوه و مقتدرانه داشتند.

امام جمعه  سرپل‌ذهاب  گفت: یکی از عرصه‌های پرافتخار حضور مردمی، در نظام اسلامی که الگو و بی‌نظیر است، مشارکت عمومی در انتخابات است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان در مرحله اول درصدد ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی هستند و یکی از مهم‌ترین ستون‌های اصلی و حیاتی اقتدار و پیشرفت توسعه نظام اسلامی، حضور مردم در انتخابات بوده است.

وی افزود: از اول انقلاب، و شکل‌گیری انقلاب با ۹۸ درصد رای آری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و در ادامه هم به‌صورت میانگین سالانه یک انتخابات برگزار شده است.

امام‌ جمعه شهرستان  سرپل‌ذهاب گفت: امروز با توجه به حساسیت در سطح بین‌المللی، مسائل و نظام سیاسی مطرح است، جنگ‌های مختلف در منطقه و فرا منطقه‌ای، از کارافتادن نهادهای بین‌المللی، چون سازمان ملل و شورای امنیت که شاهد هستیم کارایی لازم برای مدیریت دنیا را ندارند.

وی اذعان داشت: این عرصه به‌فرموده مقام معظم رهبری محل شکل‌گیری قدرت‌های نوظهور و قدرت‌های جدید در جهان است، به فرموده رهبر انقلاب انتخابات به‌مثابه‌ لیله‌القدر  است و در این راستا مشارکت همگانی تعیین‌کننده  سرنوشت و مهم‌ترین اصل است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ساداتی خاطرنشان کرد رأی یک تکلیف الهی و حضور در انتخابات یک عبادت است و یک وظیفه شرعی در نظام به شمار می‌رود.

وی گفت: امید است شاهد حضور پرشور مردم باشیم، و در موقعیت بررسی صلاحیت‌های انتخاباتی هستیم، آنچه خواسته ما از مراجع ذی‌صلاح این است افرادی انتخاب کنند که حضور این افراد باعث دلگرمی مردم به نظام شود، افرادی که نوع تبلیغ آنها  در انتخابات خود مهر تأییدی بر نظام اسلامی باشد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از