حالت تاریک
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

انتقام سخت ایران مقتدر در راه است

انتقام سخت ایران مقتدر در راه است

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی گفت: ایران مقتدر در زمان و مکان مناسب و به شیوه‌ای که خود تشخیص می‌دهد پاسخ پشیمان کننده‌ای به دشمن خواهد داد و انتقام سختی از آنها خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف احمدی ظهر یکشنبه در تجمع حقوقدانان کرمانشاهی که در روبروی دادگستری این شهر برگزار شد، به بخشی از جنایات رژیم خونخوار صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: هدف قرار دادن عمدی غیرنظامیان، کشتن اسیران جنگی و رزمندگان تسلیم شده، حملات بی‌رویه، مجازات دسته جمعی و گرسنگی دادن به غیرنظامیان بخشی از این جنایت‌ها است.

 

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: همچنین استفاده از سپر انسانی، شکنجه، انتقال اجباری، نقض بی‌طرفی پزشکی، هدف قرار دادن خبرنگاران، حملات هوایی غیرقانونی، حملات، تخریب‌های بی‌رویه و نسل‌کشی از دیگر جنایات این رژیم جعلی است.

 

وی گفت: همه گزارشگران ویژه سازمان ملل متحد، سازمان دیده‌بان حقوق بشر، پزشکان بدون مرز، عفو بین‌الملل و کارشناسان حقوق بشر رژیم صهیونیستی را به جنایات جنگی متهم کرده‌اند و ما نیز به نوبه خود از مردم مظلوم فلسطین و غزه دفاع می‌کنیم و شکایت خود را به دادگاه‌های بین‌المللی ارجاع خواهیم داد.

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی تصریح کرد: علاوه بر آن رژیم صهیونیستی جنایت بسیاری بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است که به‌خاطر ارتکاب آنها باید تحت پیگیری قرار گیرد این رژیم جعلی باید تاوان ارتکاب این جنایات علیه ملت ایران را پس بدهد. 

 

وی گفت: جنایت رژیم صهیونیستی قابل بخشش و دفاع نیستند برخی از این جنایات عبارتند از ترور دانشمندان، نظامیان و اشخاص موثر ایرانی، انفجار مراکز حساس غیر حساس و علمی ایران، تلاش در راستای منزوی کردن ایران با همکاری ایالات متحده، تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف بین ایران و کشورهای همسایه، تلاش برای تفرقه‌افکنی بین اقوام ایرانی و تجزیه ایران اسلامی است.

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی ادامه داد: به کارگیری همه ظرفیت‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی برای تخریب وجهه ایران و ایرانی در جهان، اتهام دروغ پراکنی، تولید و نشر اخبار دروغ علیه ایران، مخالفت و تخریب ایران برای حل و فصل اختلافات خود با سایرین از طریق دیپلماسی از تهدید روزمره ایران به حمله و بمباران نظامی، به کارگیری تمام ظرفیت‌های استکباری برای تخریب مذاکرات هسته‌ای و حفظ ایران در یک حالت اضطراری و امنیتی بخش دیگری از فعالیت‌های غیرقابل بخشش این رژیم است.

 

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل به ترور دانشمندان ما اذعان کرده و کشور ما سال‌ها است که در درگیری مستقیم با استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و اسرائیل قرار دارد. 

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی با بیان اینکه بعضی از روی ناآگاهی راهبرد و سیاست ایران را در منطقه نادیده گرفته‌اند و پس از حوادث پیش‌آمده انتظار داشتند که ایران وارد درگیری مستقیم فیزیکی و نظامی با اسرائیل شود، خاطرنشان کرد: اما این افراد باید بدانند که ایران سیلی‌های متعددی به اسرائیل زده است.

 

وی ادامه داد: از جمله در قضیه حمله آنها به تأسیسات اصفهان، ایران بلافاصله با هدف قرار دادن هواپیمای دشمن در منطقه جواب دندان‌شکنی به آنها داد و رئیس‌جمهور وقت آمریکا از اینکه ایران به جای حمله به ناو هواپیمابر آنها، هواپیمایشان را مورد هدف قرار داده بود از مقامات ایران تشکر کردند.

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی گفت: ابر قدرت بلوک غرب که بسیاری از کشورهای جهان را تحت سیطره خود قرار داده است بابت سیلی خوردن از ایران تشکر می‌کند و جرأت  پاسخگویی مجدد حتی در ابعاد کوچکتر را به ایران ندارد حتی در حمله به برخی از پایگاه‌های یمنی از روی ترس بلافاصله گفتند که هدف ما از این عملیات به هیچ وجه ایران نبوده است. 

 

وی اذعان داشت: دشمن در ترورهای کور خود در کرمان فکر می‌کرد که ایران از مقاومت خود دست برمی‌دارد غافل از اینکه این ملت هیچ‌گاه با از دست‌دادن و شهادت تعدادی از جوانان‌ رشیدش پا پس نمی‌کشد بلکه جان خود را در راه اسلام و آرمان‌های انقلاب فدا می‌کند. 

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی افزود: ایران مقتدر در زمان و مکان مناسب و به شیوه‌ای که خود تشخیص می‌دهد پاسخ پشیمان کننده‌ای به دشمن خواهد داد و انتقام سختی از آنها خواهد گرفت.

 

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند که آمریکا باید از منطقه ما برود در حال حاضر نیز آمریکا روزانه از جنبش‌های مقاومی همچون کتائب حزب‌الله و حشدالشعبی در عراق و دیگر رزمندگان مقاوم منطقه سیلی می‌خورد، سیلی‌های متعدد حماس و حزب‌الله نیز استکبار و به‌ویژه آمریکا و رژیم جنایتکار اسرائیل را سردرگم کرده و آنها را به واکنش‌های نابخردانه واداشته است.

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی گفت: ملت‌های آزاده و رزمندگان مقاوم منطقه در برخورد با آنها دو هدف را دنبال می‌کنند اول برچیدن پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه و دوم نابودی کامل رژیم صهیونیستی است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از