پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-28 09:06 - شماره خبر : 9057 0
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه خبر داد:

انجام ۲۶ عملیات امداد توسط هلال‌احمر کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: از ابتدای طرح امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ۲۶ عملیات امداد و نجات انجام شده و ۲۰ مصدوم از خاک عراق به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدباقر محمدی در جمع خبرنگاران کرمانشاهی مستقر در مرز خسروی، اظهار داشت: از ابتدای طرح امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ۲۶ عملیات امداد و نجات انجام شده و ۲۰ مصدوم از خاک عراق به مراکز درمانی انتقال داده شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه همچنین از انتقال یک زائر مصدوم دیگر به مراکز درمانی کرمانشاه خبر داد. 

محمدی با اشاره به توزیع لوازم بهداشتی، گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ اسپری ضدعفونی دست، و ۹ هزار ماسک میان زوار اربعین توزیع شده است. 

وی عنوان کرد: علاوه بر توزیع ۱۲ هزار بروشور آموزشی، ۱۵ کلیپ تولید محتوا نیز در اختیار پایانه خسروی قرار گرفته همچنین نسبت به ارائه آموزش‌های چهره به چهره اقدام شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: همچنین اقدامات خوبی در راستای توزیع ویلچر، عصا و واکر برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین انجام گرفته است. 

محمدی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین پای کار هستند، خاطرنشان کرد: ۴۷ پایگاه و پست سیار و ثابت از کنگاور تا خروجی کرمانشاه مشغول خدمات‌رسانی به زوار اربعین است. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/VJO3b
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار