حالت تاریک
فرمانده تیپ‌ ۷۱ پیاده‌ مکانیزه پادگان‌ ابوذر:

انقلاب‌ اسلامی در سایه آزادی‌خواهی ملت‌ به‌بار نشست

انقلاب‌ اسلامی در سایه آزادی‌خواهی ملت‌ به‌بار نشست

فرمانده تیپ‌۷۱ پیاده‌ مکانیزه پادگان‌ ابوذر در سرپل‌ذهاب گفت: انقلاب‌ اسلامی در سایه یکپارچگی، وحدت‌ کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی ملت‌ایران به‌بار نشست.

علی‌حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین افتخارات ملت بزرگ ایران است و همین انقلاب اسلامی درسایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی ملت‌ایران به‌بار نشست.

فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه پادگان ابوذر مردمی‌بودن و اعتقاد ملت به آرمان‌های انقلاب و امام را رمز پایداری انقلاب دانست و گفت: دشمن امروز با جنگ ترکیبی بااستفاده از فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به‌دنبال از بین بردن ایمان و اعتقاد مردم است.

وی تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر بیش از ۷۵ هزا ردروغ را از طریق شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای تولید و منتشر کرد.

محمدی بیان داشت: ارتش به‌عنوان فرزند خلف انقلاب با تقدیم ۷۰ شهید و ۱۲۰ زندانی سیاسی و پیوستن به مردم، به نقش خود در پیروزی انقلاب اسلامی عمل کرد.

وی افزود: ارتش امروز دست‌دردست سپاه، فراجا و بسیج در دفاع از کشور لحظه‌ای از پا ننشسته است، سفر دور دنیا توسط ناوگروه ۸۶ نیروی راهبردی دریایی ارتش، ساخت سامانه پدافندی باور۳۷۳ و سوم‌خرداد، کمک‌های هوایی هوانیروز در سوانح، ساخت هواپیماهای بدون سرنشین و… تنها بخشی از پیشرفت‌های نظامی‌ارتش است در حالی که در دوران دفاع مقدس حتی توان ساخت سیم‌خاردار هم در کشور وجود نداشت.

فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه پادگان ابوذر خاطرنشان کرد: امروز ما ملت بزرگ ایران با اتکا به قدرت لایزال‌الهی پشت سر رهبر انقلاب با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب با وحدت و تلاش و بصیرت از تحریم‌های اقتصادی و گزینه‌های روی‌میز استکبار هیچ هراسی نداریم.

وی در پایان گفت: ما باحضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند برگ‌زرینی بر افتخارات ملت خواهیم افزود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از