حالت تاریک
امام جمعه موقت سنقروکلیایی مطرح کرد:

ایران در مسیر فتح قله‌های پیشرفت

ایران در مسیر فتح قله‌های پیشرفت

امام جمعه موقت شهرستان سنقروکلیایی گفت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت قله‌ها را فتح خواهد کرد.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام مسلم فرهنگیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سنقروکلیایی، اظهار داشت: امروز جنگ و دفاع ادامه دارد و دشمنان همان دشمنان هستند اما ضعیفتر شده‌اند و ملت همان ملت است اما قوی‌تر شده همچنین دشمنی‌ها همان دشمنی‌ها است اما پیچیده‌تر شده اما به تعبیر مقام معظم رهبری ما در حال فتح قله‌ها هستیم.

 

امام جمعه موقت شهرستان سنقروکلیایی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی و سفارش به دستورات الهی، افزود: امروز روز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس است چراکه دفاع مقدس یک انسجام ملی بود که سهم جوانان و سرداران در آن پر رنگ بود، در واقع دفاع مقدس دفاع یک ملت بود که با هدایت نورانی امام راحل به قله‌ پیروزی رسید.

 

وی ضمن اشاره به ۹ مهرماه به‌عنوان روز همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، تصریح کرد: این انقلاب از آغاز تا به امروز به صراحت از مظلومان دفاع کرد این در کنار مظلوم بودن و همراه مظلوم بودن مایه سربلندی ایران و ایرانی است.

 

حجت‌الاسلام فرهنگیان با بیان اینکه ملت ایران در کنار مظلومان یار و یاور آنها و در مقابل ستمگران و مستکبران خواهد‌ ایستاد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت، افزود: پیامبر بزرگ اسلام محور عواطف و عقاید همه مسلمانان است، آنها دوستدار پیامبر هستند و همین محوریت سبب انس دل‌های مسلمانان و نزدیکی فرق و وحدت مسلمان‌ها باهم شده که باید این محور وحدت را حفظ کرد.

 

امام جمعه موقت شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی از ابتدای انقلاب تاکنون بوده هرچند که دشمنان در صدد برهم زدن این وحدت هستند، ضمن اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری بیان داشت: سخن تفرقه‌انگیزی چه از شیعه و چه از سنی شنیده شود سخن دشمن و سخن شیطان است و البته دشمن از این وحدت می‌ترسد.

 

امام جمعه موقت سنقر و کلیایی ضمن اشاره به سفر هفته گذشته انصارالله به یمن، افزود: عربستان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند صلح در یمن است و بن سلمان زمانی در سودای شکست دو هفته‌ای انصارالله بود تا بر یمن سیطره پیدا کند اما امروز باید بر سر میز مذاکره با انصارالله بنشیند و برای امضای توافق‌نامه صلح چانه‌زنی کند این ثمره مقاومت جانانه هشت ساله یمن به پرچمداری انصارالله است.

 

وی گفت: امروز سوریه از انزوا درآمده است و با کشور‌های قدرتمند اقتصادی ارتباط برقرار می‌کند که بتواند آن‌ها را به سوریه بیاورد و خرابی‌های زمان جنگ را آباد کند این‌ موارد به برکت وجود جمهوری اسلامی است زیرا آنها ایران اسلامی را سرلوحه و سرمشق خود قرار دادند که در مقابل ظالم باید‌ ایستاد در واقع این را یمن و حتی بشاراسد و جبهه مقاومت ثابت کرد.

 

حجت الاسلام فرهنگیان ضمن اشاره به موضع روشن انقلاب اسلامی در حوادث قره‌باغ و جنگ میان دو همسایه شمال غربی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: موضع ایران کاملاً شفاف و روشن است در واقع در ۱۳ آبان سال ۱۳۹۹ مقام معظم رهبری چهار اصل را در این رابطه عنوان کردند.

 

وی افزود: معظم‌له فرمودند سرزمین‌های آذربایجان که به وسیله ارمنستان تصرف شده باید آزاد شود، امنیت ارامنه در سرزمین‌های آزادشده باید محفوظ باشد و امنیتشان حفظ شود، مرز‌های بین‌المللی نباید تغییر پیدا کند و تروریست‌هایی که در این جبهه‌ هستند نباید به مرز‌های کشور نزدیک شوند و درصورتی که تمکین نکنند با آنها برخورد قاطع می‌شود.

 

حجت‌الاسلام فرهنگیان در پایان تأکید کرد: اصل سوم و چهارم خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است که با قاطعیت و قدرت از آنها دفاع خواهد کرد البته دشمن به دلیل اقتدار کشورمان جرأت نزدیک شدن به مرز‌های ما را نخواهد داشت هرچند که امروز مقاومت ما در مرز‌ها نیست بلکه در جبهه‌های مقاومتی است که نقطه مقابلش رژیم غاصب صهیونیستی است و با قدرتی که جمهوری اسلامی ایران دارد ان‌شاءالله باقدرت قله‌ها را فتح خواهیم کرد و ملت بزرگ ایران سربلند خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از