حالت تاریک
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مطرح کرد:

باقی‌ماندن در اوج اقتدار با پیمودن راه شهدا

باقی‌ماندن در اوج اقتدار با پیمودن راه شهدا

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بی‌تردید تا زمانی که راه شهدا ادامه پیدا کند جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار باقی خواهد ماند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، سردار مهدی حاجیان در دیدار با خانواده شهدای فراجا در شهرستان سنقروکلیایی، خانواده معظم شهداء را بهترین الگو برای همه اقشار جامعه عنوان کرد.

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: بدون شک اجر و پاداش خانواده‌های گرانقدر شهداء کمتر از شهید عزیزشان نیست و این افراد نزد خداوند متعال جایگاه و احترام ویژه‌ای دارند.

سردار حاجیان تأکید داشت: اگر ما امروز در جامعه امنیت و آسایش داریم و جهانیان ایران را به‌عنوان جزیره‌ای امن در خاورمیانه می‌شناسند به برکت خون مطهر شهدایی است که برای امنیت کشور جان خود را فدا کردند.

عالی‌ترین مقام انتظامی استان کرمانشاه اذعان کرد: در واقع امروز ما امنیت و آرامش خود را وامدار و مدیون خون مطهر شهدا هستیم.

 وی شهدا را مظهر اقتدار و افتخار کشور معرفی کرد و گفت: بی‌تردید تا زمانی که راه آن‌ها ادامه پیدا کند جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار باقی خواهد ماند که به فضل الهی فرهنگ ایثار و شهادت نیز در کشورمان ساری و جاری است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از