حالت تاریک
رئیس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب:

شهید سلیمانی مکتب و مدرسه درس‌آموز است

شهید سلیمانی مکتب و مدرسه درس‌آموز است

رئیس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت: : بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، به شهید سلیمانی باید به چشم یک راه و مکتب و مدرسه درس‌آموز باید نگاه کرد.

غلامرضا بلنداقبال در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، به شهید سلیمانی باید به چشم یک راه و مکتب و مدرسه درس‌آموز باید نگاه کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب با تمام تلاش سعی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات در هفته پیش‌رو دارد.

وی تصریح کرد: اجرای پویش حاج قاسم سلیمانی با تهیه میثاق نامه  دانش‌آموزی، نواختن زنگ نمادین مقاومت و ایستادگی در مدارس، بازدید دانش آموزان از موزه‌های دفاع مقدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری اردوهای راهیان مقاومت از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بصیرت و مقاومت در شهرستان خواهد بود.

بلنداقبال افزود: برگزاری تجمع بصیرتی ۹ دی از برنامه‌های مهم هفته بصیرت است و چون جامعه هدف ما  دانش‌آموزان و قشر جوان و نوجوان جامعه است، قطعاً آموزش و پرورش با توجه به فصل امتحانات برنامه‌ریزی لازم برای حضور  دانش‌آموزان در این مراسم را انجام خواهد داد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از