حالت تاریک
رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه:

نمایشگاه اقلام تنظیم بازار در کرمانشاه برپا می‌شود

نمایشگاه اقلام تنظیم بازار در کرمانشاه برپا می‌شود

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت:  نمایشگاهی برای کمک به تنظیم بازار در پارک شاهد از روز شنبه ۱۹ اسفندماه تا بیست و ششم ماه جاری برپا خواهد شد.

رضا سلیم‌ساسانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز اتاق اصناف، یک نمایشگاه برای کمک به تنظیم بازار در پارک شاهد از روز شنبه ۱۹ تا ۲۶ اسفندماه برپا کرده که در این نمایشگاه فروش اقلام بهاره و فروش ویژه برای ماه مبارک رمضان خواهیم داشت. 

وی افزود: از همه اتحادیه‌های صنفی دعوت کردیم که در این نمایشگاه شرکت کنند و البته یکی از نکات مثبت این نمایشگاه، هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت برای عرضه اقلام تنظیم بازار در این نمایشگاه است. 

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه عنوان کرد: از همه شرکت‌هایی که در استان کرمانشاه واحد تولیدی دارند دعوت کرده که محصولات خود را در این نمایشگاه با قیمت مناسب به مردم عرضه کنند. 

سلیم‌ساسانی بیان کرد: هدف ما در مبارک رمضان این است که مردم، از این نمایشگاه بازدید کنند و مایحتاجی که لازم دارند، زیر قیمت بازار تهیه کنند. 

رئیس اتاق اصناف استان کرمانشاه از تشدید نظارت‌های صنفی خبر داد و گفت: از برنامه‌های ویژه اصناف، تشدید نظارت بر واحدهای صنفی با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی استان و بازرسی اصناف است که در این میان تیم‌های بازرسی در سطح استان نظارت بر تمامی صنوف را انجام خواهند داد. 

مشاور استاندار در امور اصناف با اشاره به نقش اتحادیه‌ها در انجام بازرسی، بیان کرد: از اتحادیه‌ها خواسته شده که کمیته‌های بازرسی آن‌ها به صورت خودجوش فعال باشند و واحدهایی را که گران‌فروشی می‌کنند امر به معروف و نهی از منکر کنند. 

سلیم‌ساسانی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که مردم بدانند نظارت کامل وجود دارد و با رغبت و آرامش خاطر از بازار خرید کنند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از