حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

مکتب حاج قاسم مقاومت و ایستادگی است

مکتب حاج قاسم مقاومت و ایستادگی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم مقاومت و ایستادگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان امروز در نشست بصیرتی که به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد شهید سلیمانی و هفته مقاومت در سالن جلسات بسیج سازندگی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ارادت و توسل قلبی حاج قاسم به حضرت فاطمه (س) سبب شد تا سردار دل ها شود و خداوند نامش را پرآوازه کند.


نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های حضرت فاطمه (س) و رعایت اصل تقوی در زندگی ایشان افزود: تقوی به این معنا است که در هر مقام و موقعیتی هستیم، بدانیم که در محضر خداوند هستیم و برای او خالصانه کار کنیم که این اخلاص و الگوپذیری از حضرت فاطمه(س) در زندگی حاج قاسم مشهود بود.

وی با اشاره به ولایت‌پذیری حضرت فاطمه(س) گفت: شهید سلیمانی نیز به تأسی از اهل بیت(ع) سرسپردگی به ولایت سرلوحه کار خود قرار داده بود و این از ویژگی وفاداران به انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام جلیلیان با بیان اینکه مکتب حاج قاسم مقاومت و ایستادگی است، افزود: به برکت مجاهدت حاج قاسم امروز جبهه مقاومت در مقابل جنایتکاران ایستادگی می‌کند و عملیات طوفان‌الاقصی انجام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت انتخابات گفت: مردم سالاری دینی از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده که مردم فهیم و بصیر ایران از آرمان‌های این نظام دفاع کرده و با تجدید پیمان و حضور پر شور خود در انتخابات دشمن را ناامید خواهند کرد.

مکتب حاج قاسم مقاومت و ایستادگی است
مکتب حاج قاسم مقاومت و ایستادگی است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از