پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-19 10:07 - شماره خبر : 9708 0
رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای بسیج حقوق‌دانان در کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کرمانشاه از برگزاری یادواره شهدای بسیج حقوق‌دانان در روز 25 شهریورماه سال جاری خبر داد.

مهرداد چراغی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در راستای زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در روز ۲۵ شهریورماه سال جاری، اجلاسیه شهدای حقوق‌دانان را با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد. 

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه افزود: در این یادواره مقام شامخ شهدای حقوق‌دان که در استان کرمانشاه به مقام رفیع شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم. 

وی تصریح کرد: در این اجلاسیه از مسئولان کشوری دعوت کریم که به‌عنوان سخنران حضور داشته باشند و همچنین ضمن تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، توزیع بسته فرهنگی هم در حاشیه این اجلاسیه خواهیم داشت. 

چراغی گفت: از همه همشهریان عزیز دعوت می‌شود که در این اجلاس حضور داشته باشند که رنگ و بوی شهدا بیشتر از پیش در شهرمان بدرخشد. 

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه عنوان کرد: این اجلاسیه به منظور بزرگداشت شهدای استان و همچنین شهدای حقوق‌دان سراسر کشور در راستای کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

وی بیان کرد: شهدای حقوق‌دان، افرادی مسئولیت‌پذیر بودند که در پی تحقق عدالت بودند و به دست منافقان به شهادت رسیدند؛ این عزیزان ارزشمندترین دستاورد سازمان بسیج حقوق‌دانان محسوب می‌شوند و امید است جوانان امروز، همواره رشادت‌های آن‌ها را به یاد داشته باشند. 

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه ادامه داد: این اجلاسیه به طور ویژه به استان کرمانشاه اختصاص یافته است؛ با این حال، از مسئولان شهرستان‌های همجوار نیز دعوت شده تا در این گردهمایی شرکت کنند. 

وی گفت: با توجه به اینکه مخاطبان اصلی این اجلاس، جامعه فرهیخته و خانواده بزرگ حقوقی هستند، یکی از مهم‌ترین اهداف ما محکومیت قاطع افرادی است که با اقدامی ناجوانمردانه و غیرانسانی، دست به چنین جنایتی زدند و این عزیزان را به شهادت رساندند. 

چراغی با بیان اینکه کشور ما به دنبال محکومیت بین‌المللی کودتای ۲۸ مرداد است، افزود: دادخواست‌های حقوقی متعددی توسط حقوق‌دانان بسیجی تنظیم و به سازمان ملل ارائه شده است؛ امیدواریم این تلاش‌ها به نتیجه رسیده و شاهد برقراری صلح و آرامش در سراسر کشور باشیم. 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4xXMK
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار