حالت تاریک
معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

بسیجیان کرمانشاهی ۶۴ هزار اثر ثبت کردند

بسیجیان کرمانشاهی ۶۴ هزار اثر ثبت کردند

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از ثبت ۶۴ هزار و ۱۳۹ اثر توسط بسیجیان استان در هفته بسیج خبر داد.

سپهر توکل در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، با بیان اینکه بسیج به‌عنوان یک مجموعه بزرگ مردم‌نهاد، آتش به اختیار و خودجوش برای رفع مشکلات کشور، نماینده مردم، از مردم ، با مردم و برای مردم است، اظهار داشت: تعداد ۶۴ هزار و ۱۳۹ اثر ارسالی در هفته مبارک بسیج ثبت شده است.

 

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خبر داد: در هفته بسیج سال جاری با هدف مشارکت بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، پویشی سراسری تحت عنوان «بسیج_امید_ملت_ایران» ایجاد شد که بسیجیان استان کرمانشاه با ثبت ۶۴هزار و ۱۳۹ تصویر از برنامه‌های اجرایی تا سطح پایگاه‌های مقاومت موفق شدند حماسه بزرگی خلق کنند.

 

وی گفت: این آثار توسط بیش از ۹۰۰ رده بسیج در محورهای عطر حضور، شیفت خدمت، بهشت‌گردی، مسابقات فرهنگی‌ و هنری، کافه شهدا، آبروی محله، تماشاخانه و جلوه شکوه توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌های مقاومت و کانون‌های تخصصی اقشار ثبت و ارسال شده است.

 

توکل با بیان اینکه تفکر و حرکت بسیجی اهمیت دارد، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری پایه اصلی تفکر بسیجی، احساس مسئولیت است که سبب حرکت می‌شود همچنین از دیگر خصوصیات بسیج، بصیرت، فهم عمیق از دین و شناخت راهبرد دشمن است.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج زیر پرچم ولایت حرکت می‌کند، بیان کرد: اخلاص بسیار بالای بسیجی‌ها به کارشان برکت می‌دهد و امداد و کمک الهی ناظر بر اقدامات بسیجی‌ها است و البته در دفاع مقدس نیز بسیار شاهد آن بودیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از