دوشنبه 26 شهر 1403
1402-09-06 19:04 - شماره خبر : 2288 0
یادداشت؛

فرهنگ بسیجی نعمتی‌ با برکت و منحصر به‌فرد

فرهنگ بسیجی در جامعه و ملت‌های اسلامی نعمتی با برکت و منحصر به فرد است چرا که حاصل اعمال درست، به‌جا و همه‌جانبه آن رسیدن به اوج عزت و در نهایت، سعادت دنیا و آخرت برای همگان است

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»،  فرهنگ بسیجی در جامعه و ملت‌های اسلامی نعمتی با برکت و منحصر به‌فرد است چرا که حاصل اعمال درست، به‌جا و همه‌جانبه آن رسیدن به اوج عزت و در نهایت، سعادت دنیا و آخرت برای همگان است حال تا باشند کسانی که قدر آن را دانسته و در جهت اعتلای این فرهنگ نهایت دقت و غیرت را به‌کار ببندند.

بسیجیان عزیز باید بدانند انسجام و همبستگی به معنای بسیج زمانی معنای واقعی و الهی خود را پیدا می‌کند که بوی خط و مشی شهداء از آن استشمام شود و ِالا نتیجه عکس و فاجعه‌بار در جامعه به بار خواهدآورد.

هر انسان آزاده‌ای با تفکر بسیجی در قبال رسالت انبیاء و اولیای الهی و خون پاک شهداء به ویژه حضرت ابا عبدالله‌الحسین(ع) مسئولیت داشته و خواهد داشت و باید دانست زمانی به این مسئولیت عمل کرده‌ایم که خود را به سجایای اخلاقی چون ایمان و عدالت، سخاوت و شجاعت… آراسته و در قبال مروجان قرآن چون اهل بیت(ع) و آرمان شهداء مسئول بدانیم و تمامی حرکات و سکناتمان در راستای عدالت اجتماعی و آرمان شهداء باشد.

هیچ‌کسی نباید از آنچه به‌عنوان سرمایه الهی در دسترس او قرار گرفته سوء استفاده کرده و خون شهداء و راه و رسم شهداء را پایمال کند مدامی که فرهنگ فکری ما با روش‌های مذکور که همان تفکر و رسالت بسیجیان عزیز است منطبق بود، سعادت فردی و اجتماعی حاصل خواهد شد.

بسیجیان در طول تاریخ انقلاب اسلامی به‌دنبال حماسه‌سازی بوده‌اند و در رویارویی هوشمندانه و سلحشورانه با فتنه‌آفرینی‌ها و بحران‌سازی‌های گوناگون استکبار جهانی و جبهه معاندین نظام نقش آنها غیر قابل انکار است.

بسیجیان همواره ایثار و از خود گذشتی‌های خود را به اثبات رسانده‌اند دیروز در خط مقدم و جبهه و جنگ و امروز نیز در سیل، زلزله،کرونا و بلایای طبیعی و گره‌گشایی از مشکلات جامعه در مقاطع سخت و حساس که خالصانه جان خود را در کف دست گرفتند و برای حفظ جان و مال مردم تلاش کردند و جان خود را به خطر انداختند تا دیگران در آرامش و آسایش قرار گیرند.

حجت‌الاسلام میلاد فرهنگیان، طلبه حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقروکلیایی

https://mersadnews.ir/short/VwomQ
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار