حالت تاریک
مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه خبر داد:

بهره‌برداری از ۲۸۱ پروژه گاز رسانی در کرمانشاه

بهره‌برداری از ۲۸۱ پروژه گاز رسانی در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: ۲۸۱ پروژه در مناطق روستایی و واحدهای صنعتی استان کرمانشاه طی هفته آینده گازرسانی خواهد شد.

 

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: ضریب نفوذ گازرسانی به 33 منطقه شهری در استان کرمانشاه 99.9 درصد و با گازرسانی به دو هزار و 34 روستا ضریب نفوذ گاز در مناطق روستایی 90 درصد است.

 

وی افزود: مجموعا ضریب نفوذ گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان کرمانشاه به 97.6 درصد می‌رسد.

 

به گفته حسینی در حال حاضر 200 روستا و شهر ازگله با تخصیص 520 میلیارد تومان اعتبار در دست گازرسانی است که پس از تکمیل این پروژه‌ها درصد نفوذ گازرسانی به مناطق روستایی به 94 درصد و در کل استان نیز به 98 درصد خواهد رسید.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اذعان کرد: اکنون 12 روستا در مرحله پیمان سپاری است.

 

حسینی خاطرنشان کرد: گازرسانی به دو باب ساختمان اداری در مناطق یک و سه شهر کرمانشاه نیز در دست اقدام است. 

 

وی عنوان کرد: قرار بود تعداد 281 پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری برسد که به دلیل مصادف شدن با ایام اربعین به بهره‌برداری نرسید و درصدد افتتاح آنها طی هفته آینده هستیم.

 

به گفته حسینی از مجموع پروژه‌های مذکور 147 پروژه شامل گازرسانی به مناطق روستایی و 34 پروژه نیز شامل گازرسانی به مناطق صنعتی است.

 

وی افزود: با گازرسانی به 147 روستا جمعیتی معادل هفت هزار و 747 خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد که عموما در مناطق مرزی و صعب‌العبور واقع شده‌اند.

 

حسینی گفت: همچنین 134 واحد صنعتی قابل بهره‌برداری است که امکان جایگزینی ظرفیتی معادل 30 هزار متر مکعب گاز طبیعی را با گاز مایع فراهم خواهد کرد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اعتبار گازرسانی به پروژه‌های مذکور را چهار هزار و 278 میلیارد ریال اعلام کرد.

 

حسینی خاطرنشان کرد: هرساله پیش از فرا رسیدن فصل سرما نسبت به برگزاری جلسات آمادگی اقدام می‌کنیم و درصدد انجام تعمیرات و بهره‌برداری از ایستگاه‌ها برمی‌آییم که در حال حاضر نیز مشکلی از نظر گازرسانی وجود ندارد.

 

وی افزود: همچنین مانند زمستان سال گذشته آمادگی تامین گاز پایدار را برای مشترکان در بخش‌های مختلف داریم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از