حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه تاکید کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت ورزشکاران برای مشارکت حداکثری

بهره‌مندی از ظرفیت ورزشکاران برای مشارکت حداکثری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه بر لزوم بیان مطالب جریان‌ساز در راستای روشنگری و حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سال‌جاری توسط ورزشکاران و چهره‌های نام آشنای ورزشی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ رضا عزتی؛ مدیر اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز چهارشنبه در نشست بصیرتی و روشنگری جهاد تبیین که در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه برگزار شد، حضور ورزشکاران در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی را بی‌بدیل و مهم دانست.

در ادامه غلامعلی یاربیگی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه نیز با ابراز خرسندی از حضور در بین مدیران مجموعه‌های ورزشی، زحمات آنان را در ترویج امیدآفرینی و ایجاد روحیه سرزندگی و وطن دوستی در جامعه موثر خواند.

وی دشمنی‌های استکبار جهانی با مردم ولایت مدار ایران اسلامی را باسابقه عنوان کرد و افزود: اکنون بعد از گذشت چند دهه از طلیعه انقلاب اسلامی، هنوز شاهد کینه‌های دیرینه دشمنان این آب و خاک هستیم.

یاربیگی در پایان بر لزوم بیان مطالب جریان‌ساز در راستای روشنگری و حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات سال‌جاری توسط ورزشکاران و چهره‌های نام آشنای ورزشی تاکید کرد.

در علی شجاعی‌راد، مدرس دانشگاه و پژوهشگر مسائل سیاسی نیز به تبیین ارزش‌های والای انقلاب اسلامی پرداخت و از توطئه‌های ادوار گذشته در تاریخ انقلاب اسلامی پرده برداشت.

وی تعدادی از انقلاب‌های دنیا را تشریح کرد و انقلاب شکوهمند اسلامی را به گفته تحلیل گران غربی، غیرقابل پیش‌بینی دانست.

گفتنی است در این نشست بصیرتی، حاضرین به نشانه اتحاد و همبستگی، عکس یادگاری گرفتند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از