حالت تاریک
پیام مقاومت فلسطین به حزب الله:

به زودی در قدس نماز خواهیم خواند

به زودی در قدس نماز خواهیم خواند

نیروهای مقاومت فلسطین ضمن قدردانی از حملات حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی، تأکید کردند که در این جنگ، پیروز خواهند شد و در قدس شریف، نماز اقامه خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از خبرگزاری فارس،  نیروهای مقاومت فلسطین با انتشار پیامی، از حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی و حمایت آنان از ملت فلسطین قدردانی کردند.

حزب الله ساعتی پیش خبر داد که مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی را در مزارع شبعا هدف پهپاد قرار داده است. این جنبش تأکید کرد که در این حملات، دو پهپاد حامل مقادیر زیادی مواد منفجره، با دقت بسیار بالا به اهداف خود در مقر نظامی «زیدین» اصابت کرده است.

ساعاتی قبل نیز در پی حملات موشکی و خمپاره‌ای از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیستی در مرزهای این کشور، آژیرهای خطر در این شهرکها به صدا درآمده است.

رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که در جریان این حملات، به صورت همزمان، شش مقر نظامی صهیونیستها نیز در مرزهای لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

رادیو ارتش اسرائیل هم خبر داد که طی چند دقیقه، ۲۰ خمپاره و سه موشک ضد تانک از جنوب لبنان به سمت منطقه مرزی در «الجلیل» شلیک شده است.

در پیام نیروهای مقاومت فلسطین آمده است: برادران مجاهد در مقاومت اسلامی لبنان... شما بهترین برادران در جهاد و مقاومت در مسیر قدس هستید. ما از قلب فلسطین و از میان آوارها و غیار جنگ با این دشمن شکست خورده، به شما پیام می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری شهاب، مقاومت فلسطین ادامه داد: برادران... ما این ارتش شکست خورده را نابود کردیم. ما و جهان دیدیم که این دشمن، سست‌تر از لانه عنکبوت است؛ زیرا به جای مقابله با ما، به کشتار جمعی خانواده‌های ما و غیر نظامیان روی آورده است.

در این بیانیه تأکید شد: امروز ایمان بیشتری داریم که پیروزی متعلق به ماست. مجاهدان ما در این لحظات با تانکها و خودروهای زرهی دشمن درگیر هستند، ولی سربازان دشمن، از مجاهدان ما فرار می‌کنند.

مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه شاهد جهاد و ریخته شدن خون شهدای حزب الله است، خاطر نشان کرد: ما شاهد ترس دشمن از مبارزه با شما هستیم. ما و شما در این جنگ، پیروز خواهیم شد.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: یقینا، این جنگ، آغازی برای نابودی این رژیم ظالم است. از خداوند متعال می‌خواهیم که به زودی، در مسجدالاقصی نماز بخوانیم.

پایان پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از