حالت تاریک
Logo
شنبه, 28 مهر 1403
بیکاری و آسیب‌های اجتماعی ۲ اولویت کرمانشاه
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مطرح کرد:

بیکاری و آسیب‌های اجتماعی ۲ اولویت کرمانشاه

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه این استان نیازمند توجه ویژه مسئولان ملی است، گفت: بیکاری و آسیب‌های اجتماعی دو اولویت جدی استان کرمانشاه هستند.

فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: متأسفانه استان کرمانشاه به‌دلیل وضعیت تورم، بیکاری و شرایط معیشتی با مشکلات آسیب‌های اجتماعی روبه‌رو است که می‌تواند تأثیرات منفی بر رشد و توسعه استان داشته باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته استان کرمانشاه در یک دهه اخیر همواره جزو سه استان اول در حوزه بیکاری بوده است؛ این امر سبب شده این استان در شاخص فلاکت، ترکیبی از نرخ تورم و بیکاری است، نیز به طور پیوسته در رتبه‌های بالای کشوری قرار گیرد.

رنجبر تصریح کرد: برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم استان کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان به همراه مجمع نمایندگان و مدیران استانی باید وضعیت موجود را از مسئولان کشوری مطالبه‌ کنند زیرا استان کرمانشاه نیازمند توجه ملی است.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه با مشکلاتی مانند طلاق، اعتیاد و... روبه‌رو است که در صورت عدم توجه لازم می‌تواند مشکلات بیشتری را برای استان رقم بزند و باید از هم‌اکنون برای وقوع حوادث در آینده برنامه‌ریزی و تلاش کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان کشوری باید توجه به استان کرمانشاه را در دستور کار قرار دهند، افزود: وضعیت اعتبار این کرمانشاه در مقایسه با سایر استان‌هایی که در مسیر توسعه قرار دارند، متناسب نبوده و نیازمند بازنگری جدی است.

رنجبر با اشاره به حضور کارشناسان و اساتید برجسته در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی در استان کرمانشاه، تأکید کرد: برای حل مشکلات در استان کرمانشاه کمبود نیروی انسانی و برنامه نداریم و باید برای جبران عقب‌ماندگی‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به تغییر معاون عمرانی وزیر کشور، خاطرنشان کرد: با انتصاب جدید معاون عمرانی وزیر کشور شرایط استان کرمانشاه را به‌صورت ویژه از ایشان مطالبه خواهم کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه اقتصادی استان کرمانشاه کاهش آسیب‌های اجتماعی و سایر مشکلات را در پی خواهد داشت و تمام مسئولان باید پای کار باشند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از