حالت تاریک
مدیرکل راهداری استان کرمانشاه خبر داد:

تردد ۱۸ میلیون وسیله نقلیه در کرمانشاه

تردد ۱۸ میلیون وسیله نقلیه در کرمانشاه

مدیرکل راهداری استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۸ میلیون تردد وسائل نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است‌ که‌ از رشد ۴ درصدی حکایت دارد.

سید شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۸ میلیون تردد وسائل نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است که از رشد ۴ درصدی حکایت دارد. 

وی افزود: از مجموع ترددهای انجام شده، بیش از ۲ میلیون تردد توسط وسائل نقلیه سنگین و بیش از ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد توسط وسائل نقلیه سبک صورت گرفته است. 

کهریزی بیشترین تردد را مربوط به محور کرمانشاه به بیستون با ۹۱۲ هزار تردد و کمترین تردد را مربوط به محور سنقر به میان‌راهان با ۸ هزار تردد اعلام کرد. 

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، تعداد تردد ورودی وسائل نقلیه به محورهای مواصلاتی استان یک میلیون و ۳۵۲ هزار و تعداد تردد خروجی وسائل نقلیه یک میلیون و ۴۸۰ هزار بوده است. 

کهریزی تصریح کرد: تعداد تردد ورودی وسائل نقلیه به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه یک درصد و تعداد تردد خروجی وسائل نقلیه از استان ۹ درصد افزایش داشته است. 

وی از به‌کارگیری ۵۲ سامانه ثبت تخلف هوشمند، پنج دستگاه توزین حین حرکت، ۹۶ دستگاه ترددشمار، ۶ دستگاه و تابلو پیام متغیر و ۳۳ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه خبر داد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از