حالت تاریک
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خبر داد:

تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین

تغییر زمان برگزاری آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان کرمانشاه گفت: مهلت ثبت‌نام آزمون مرحله‌ دوم طرح شهید زین‌الدین تا روز ۲۹ اسفندماه امسال تمدید شد و متقاضیان تا اواخر روز ۲۹ اسفندماه فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

علی صفدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ از تمدید ثبت‌نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید «زین‌الدین» خبر داد و اظهار داشت:   پیرو انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین (مرحله دوم) به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی استان‌ها از محل طرح شهید زین‌الدین، مرحله دوم این آزمون برای ۲۰ استان انجام می‌شود. 

وی عنوان کرد: با توجه به الحاقیه دفترچه راهنما در رابطه با ایجاد ظرفیت برای استان‌های تهران و کرمان و اصلاحیه‌های شماره یک و دو، ثبت‌نام این آزمون تا روز ۲۹ اسفندماه امسال تمدید شد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متقاضیان تا اواخر روز ۲۹ اسفندماه فرصت دارند که نسبت به ثبت‌نام در شغل‌های مرتبط با مدرک تحصیلی خود اقدام کنند. 

صفدری تصریح کرد: با توجه به تمدید ثبت‌نام تا آخرین روز سال و استقبال جوانان از این طرح و با لحاظ برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روز برگزاری آزمون مرحله دوم طرح شهید زین الدین از ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به روز ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳ موکول شده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از