حالت تاریک
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مطرح کرد:

تلاش دولت و مجلس برای ارتقای جایگاه پرستاران

تلاش دولت و مجلس برای ارتقای جایگاه پرستاران

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: مجلس با همکاری دولت در تلاش است تا پرستاران به جایگاه واقعی خود برسند.

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ضمن تبریک ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) اظهار داشت: جایگاه و منزلت پرستار بر کسی پوشیده نیست چرا که ایستادگی و صبوری پرستاران موجب التیام دردهای بیماران می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: پرستار کسی است که از جان خود می‌گذرد تا فرد بیمار در آرامش و سلامت باشد به‌ویژه در سال‌های گذشته پرستاران طی ایام کرونا با یک خطر جدی مواجه بودند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: پرستاران، مبارزان خط سلامت هستند پس جا دارد که از این مجاهدان عرصه سلامت تجلیل شود که حتی شب‌ها بیدار هستند تا بیماران راحت سر بر بالین بگذارند و آرامش داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا تصریح کرد: پرستاران در عرصه‌ها و موقعیت‌های مختلف پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، آنها آماد‌ه‌اند تا هر جایی که نظام سرباز بخواهد از حضور در جبهه‌های دفاع مقدس گرفته تا دوران سختی همچون کرونا، با جان و دل در صحنه حاضر شوند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: دولت باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرد تا معیشت پرستاران که به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند به نحو احسنت تأمین و مشکلات آنها رفع شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا گفت: مجلس نیز اقدامات خوبی در راستای رفع مشکلات معیشتی پرستاران انجام داده است و ان‌شاالله گام‌های بیشتری نیز با همکاری دولت در این زمینه برداشته خواهد شد تا پرستاران به جایگاه واقعی خود برسند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه  با بیان اینکه هر ساله وزارت بهداشت پیگیر استخدام و تبدیل وضعیت پرستاران است، افزود: بحث پرداخت کارانه پرستاران نیز در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از