حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه خبر داد:

تمدید مهلت ارسال اثر به‌جشنواره ابوذر در کرمانشاه

تمدید مهلت ارسال اثر به‌جشنواره ابوذر در کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه خبر داد.

محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، از تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت:  از تمامی اهالی رسانه استان برای شرکت در جشنواره دعوت می‌کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به استقبال اصحاب رسانه از این جشنواره، مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر که پیش از این ۱۵ آذرماه اعلام شده بود تا 25 آذر ماه تمدید شد.

 

وی تصریح کرد: جشنواره ابوذر در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر، اینفوگرافیک و موشن گرافی، عکس و کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

 

صحرایی محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را شامل شعار سال(مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، بازی‌دراز نماد مظلومیت و اقتدار، روز کرمانشاه، حاج قاسم سلیمانی و تولید قدرت ملی و فراملی برای کشور و انقلاب اسلامی، قیام گوهرشاد و فرهنگ ملی ایرانیان، حیا و حجاب انتخاب آگاهانه و اخلاق رسانه‌ای اعلام کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌ای مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد، تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به آی دی جشنواره به آدرس @aboozar1402 در کانال ایتا مراجعه کنند.

تمدید مهلت ارسال اثر به‌جشنواره ابوذر در کرمانشاه

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از