حالت تاریک
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه:

توانمندسازی معتادان بهبودیافته کرمانشاه در اولویت است

توانمندسازی معتادان بهبودیافته کرمانشاه در اولویت است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه‌ بیان اینکه اشتغال‌زایی سهم مهمی در مبارزه با اعتیاد دارد، گفت: توانمندسازی معتادان بهبودیافته کرمانشاه در اولویت است.

وحید مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مکتب امام حسین (ع) مکتب ایثار و فداکاری است که امسال سعی‌ شده با بهبود زیرساخت‌های مرز خسروی میزبان شایسته‌ای برای زائران اربعین حضرت سیدالشهدا باشیم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: توانمندسازی و آموزش نقش موثری در ماندگاری درمان معتادان بهبودیافته دارد و با توجه به این نقش در جلوگیری از بازگشت مجدد آنها به مصرف مواد مخدر بر ضرورت ایجاد فرصت‌های شغلی تأکید داریم.

مرادی تصریح کرد: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ایام اربعین را که چراغی روشن برای چگونه زیستن تمامی انسان‌ها است مغتم شمرده و توانمندسازی و آموزش، اشتغال‌زایی و کارآفرینی به‌ويژه برای معتادان بهبود یافته، خانواده‌های در معرض خطر و آسیب دیده از اعتیاد در محلات کم برخوردار را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی عنوان کرد: در کنار موکب‌های خدمات‌رسان به زائران امام حسین (ع) نسبت به برپایی نمایشگاه بزرگ اربعین با عنوان یاری‌گران زندگی، توانمندسازی، اشتغال و حمایت از خانواده‌ها با همکاری شهرداری ماهیدشت و مجموعه کارآفرینی امید اقدام کرده است.

مرادی ادامه داد: اختصاص ۱۵ غرفه فروش شامل: خوراکی، پوشاک و... به ۱۱ خانواده آسیب‌دیده از اعتیاد و در معرض خطر، ایجاد اشتغال برای پنج خانواده آسیب‌دیده از اعتیاد و در معرض خطر در تولیدی پوشاک و اختصاص یک غرفه برای فروش محصولات آنها از جمله اقدامات این نهاد بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جذب هشت معتاد بهبودیافته به‌عنوان فروشنده، نگهبان و خدمت‌رسان از دیگر اقدامات این نهاد برای اشتغال‌زایی در ایام اربعین است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از