حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب خبر داد:

توزیع ۱۸۰۰ بسته یلدایی میان نیازمندان سرپلذهابی

توزیع ۱۸۰۰ بسته یلدایی میان نیازمندان سرپلذهابی

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا از توزیع یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان این شهرستان خبر داد.

مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن شب یلدا یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان به همت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تهیه شده که آماده توزیع میان نیازمندان است.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب گفت: این بسته‌های معیشتی شامل میوه، شیرینی و برخی دیگر از اقلام خوراکی است که به همت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تهیه شده است.

وی تصریح کرد: در آستانه شب یلدا، سپاه ناحیه شهرستان سرپل‌ذهاب تعداد یک‌هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان سرپل‌ذهاب به ارزش ۳۶۰میلیون تومان تدارک دیده است.

کاکایی اذعان داشت: بسته‌های معیشتی در شهرستان سرپل‌ذهاب توسط گروه‌های جهادی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت شهرستان به دست نیازمندان می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: هدف از این رزمایش کمک به خانواده‌های نیازمند است تا در طولانی‌ترین شب سال بتوانند در کنار هم خاطره خوبی را ماندگار کنند و هیچ سرپرست خانواده‌ای در این شب شرمنده خانواده خود نشود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از