حالت تاریک
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خبر داد:

توزیع ۸۸۰بسته معیشتی نوروزی توسط هلال احمر کرمانشاه

توزیع ۸۸۰بسته معیشتی نوروزی توسط هلال احمر کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از توزیع ۸۷۴ بسته معیشتی توسط داوطلبان این جمعیت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: جمعیت هلال‌ احمر همواره یکی از نهادها و سازمان‌هایی است که به عنوان یکی از نیروهای امدادی به عنوان اولین گروه در صحنه حوادث حاضر می‌شود و نسبت به خدمات‌رسانی اقدام می‌کند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ۹۱۲ عملیات را به ثبت رسانده که طی سال گذشته با کاهش ۶ درصدی ۸۵۴ عملیات را انجام داده است.

محمدی بیان کرد: در این راستا جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همواره سعی کرده نیروهای امدادی خود را در آماده‌باش کامل حفظ کند و با انجام رزمایش‌های مختلف سطح آمادگی نیروهای خود را در بالاترین حالت ممکن حفظ کند.

وی ادامه داد: در حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان با کمک خیرین ۸۷۴ بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: ارزش هر یک از این بسته‌ها یک میلیون تومان بوده که ارزش کلی آنها ۸۷۴ میلیون تومان برآورد می‌شود که امیدواریم بتوانیم در ادامه ماه مبارک رمضان و سال جاری این اقدام خیرخواهانه را ادامه دهیم.

محمدی با اشاره به اینکه حوادث کوهستان استان کرمانشاه متاسفانه افزایشی است تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل بهار افراد غیر حرفه‌ای اقدام به صعود ارتفاعات می‌کنند که متاسفانه به علت بیماری و یا نداشتن آمادگی لازم در کوه‌های استان کرمانشاه با مشکل مواجه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند گزارش حوادث را به شماره ۱۱۲ مرکز عملیات هلال احمر اطلاع دهند و این شماره حتی بدون تلفن همراه بدون سیم کارت نیز قابلیت اتصال تماس دارد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از