حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کنگاور مطرح کرد:

تولید محتوای دیجیتال فرصتی برای نشان‌دادن فداکاری‌های شهدا

تولید محتوای دیجیتال فرصتی برای نشان‌دادن فداکاری‌های شهدا

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کنگاور گفت: تولید محتوای دیجیتال باید متناسب با فرهنگ حاکم کشور  و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

علی اصغر الله دانه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد در خصوص رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدا ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: این یک رویداد بزرگ و ارزشمند است که برای شهدا و در حوزه فضای مجازی انجام می‌شود و هما‌‌نگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است که این نشانگر اهمیت فضای مجازی است و هرکس باید تا حد توان در این حوزه تلاش کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور در رابطه با اهمیت سواد رسانه‌ای خاطرنشان کرد: امروزه در حوزه سواد رسانه‌ای و تسلط بر فضای مجازی اگر کشوری بتواند قدرتمند ظاهر شود می‌تواند بر اذهان غلبه پیدا کند.

 

وی با اشاره به فتنه سال گذشته نیز عنوان کرد: در اتفاقات سال گذشته دنیا با ایجاد یک هجمه عظیم در فضای مجازی و پمپاژهای دروغین خبری سعی داشت با در دست گرفتن ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای بر اذهان مسلط شود.

 

سرهنگ الله دانه با تاکید بر اهمیت تولید محتوا و قدرت رسانه اظهار داشت: امروزه فضای مجازی می‌تواند همه عرصه‌ها را برما سخت‌تر کند و ما نباید اجازه دهیم که این فضا جولانگاه دشمن شود زیرا دشمن طمع کرده که آنچه را در میدان و فضای حقیقی نتوانسته به‌دست آورد در فضای مجازی صاحب شود.

 

وی  با اشاره به اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدا 27تا29 آبان ماه برگزار می‌شود ادامه داد: ما نیازمند این هستیم که با افسران جنگ نرم خاکریزهای محکمی ایجاد کنیم و در برابر تهاجم دشمن که حمله به باورها و ذهن‌ها و ضمیرهاست بایستیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از