حالت تاریک
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور:

تکرار جنایت‌ها از غزه به کرمان رسید

تکرار جنایت‌ها از غزه به کرمان رسید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور گفت: معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پیروان مکتب حاج قاسم سلیمانی به شدت هراس دارد و به همین دلیل است که تکرار جنایت‌ها و کشتن زنان و کودکان بی‌گناه از غزه به کرمان رسید.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، اظهار داشت: دشمنان این نظام و انقلاب این بار در ادامه کینه‌ورزی‌های دیرینه خود در اقدامی کورکورانه با اجیر کردن عواملی دست به کشتار کودکان و زنان و زائران عاشقان مکتب شهید سلیمانی زدند.

وی افزود: پیروان مکتب سلیمانی آمده بودند تا بار دیگر با علمدار جبهه مقاومت در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم در جوار مرقد مطهرش با آرمان‌های امام راحل و انقلاب تجدید میثاق کنند و اعلام کنند اگرچه حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست اما راه و مکتب حاج قاسم ادامه دارد.

یوسفی ادامه داد: جمعی از مردم کشور ما با ترور ناجوانمردانه به دست معاندین کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و در جوار این حریم مقدس با خون پاکشان بار دیگر حقانیت اهدافشان را به اثبات رساندند.

وی اذعان داشت: با توجه به  شناسایی تعدادی از عوامل این اقدام خبیثانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به‌زودی همه عوامل شناسایی می‌شوند و قطعا اقدام آن‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور با تاکید بر اینکه ترس این بزدلان از نسل حاج قاسم است، خاطرنشان کرد: نسل حاج قاسم مکتب سلیمانی را برای همیشه زنده و پایدار نگه می‌دارد.

یوسفی در پایان گفت: ما ترسو، محافظه‌کار و بی‌غیرت نیستیم بلکه خون شهدایمان برایمان با ارزش است و قطعا انتقام خون شهدا را که در یک فرآیند فرسایشی برای رژیم صهیونیستی و آمریکا تعریف کرده‌ایم خواهیم گرفت و شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیا خواهیم بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از