دوشنبه 26 شهر 1403
1402-07-12 13:24 - شماره خبر : 427 0
یک مسئول خبر داد:

«محمد» هشتمین نام منتخب در کرمانشاه

معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه اول سال‌جاری «محمد» هشتمین نام منتخب در بین نوزدان متولد شده در استان بوده است.

حسین نظری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: در شش ماهه اول سال‌جاری 11 هزار و 675 ولادت در استان کرمانشاه ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل  4.5 درصد کاهش داشته است.

 

معاون اسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه افزود: تعداد هفت هزار و 375 مورد ازدواج و دو هزار و 906 مورد طلاق نیز در استان به ثبت رسیده است.

 

نظری از ثبت شش هزار و 101 مورد فوت به در استان کرمانشاه خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل  3.9 درصد کاهش داشته است.

 

این مسئول گفت: بر اساس آمار موجود در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته آمار طلاق بیش از 17 درصد افزایش و آمار ازدواج 5.7 کاهش داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه نام انتخابی «محمد» رتبه هشتم را در شش ماهه اول داشته، بیان کرد: اسامی منتخب نوزادان پسر در استان کرمانشاه به ترتیب آیهان، آراد، شاهان، کارِن و رایان بوده است.

 

این مسئول گفت: نام‌های ماهلین، دلوین، آوین، رستا و نورا هم به ترتیب پنج نام منتخب نوزادان دختر در استان کرمانشاه طی شش ماهه اول سال‌جاری بوده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه یک میلیون و 514 هزار نفر در استان کرمانشاه کارت ملی هوشمند را دریافت کرده‌اند، گفت: حدود 30 هزار قطعه کارت ملی هوشمند در دفاتر پست بانک هستند که صاحبان آنها برای دریافت آنها مراجعه نکرده‌اند.

https://mersadnews.ir/short/NDorV
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار