پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-26 23:59 - شماره خبر : 10045 0
معراجی‌های کرمانشاه؛

جبهه، مکتب اسلام است

شهید «محمدعلی علایی» در بخشی از دست نوشته به یادگار مانده‌اش آورده است: پدران و مادران عزیز! از رفتن فرزندان خود به جبهه‌ها جلوگیری نکنید، جبهه مکتب اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛  شهید «محمدعلی علایی» دهم مرداد 1334 در روستای اما‌‌م‌زاده محمد از توابع شهرستان خرم‌آباد دیده به جهان گشود، پدرش عبدل و مادرش ربابه نام داشت. خواندن و نوشتن نمی‌دانست. ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. 23 دی‌ماه 1365 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر و صورت، شهید شد. مزار شهید والامقام در گلزار شهدای شهرستان کوهدشت قرار دارد.

دست‌نوشته شهید

با درود فراوان به رهبر انقلاب خون‌بار اسلامی ایران و با درود و سلام بر آن مادرانی که چنین فرزندانی را تقدیم انقلاب کردند و می‌کنند و درود و سلام بر آن شهدایی که با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند.

اینجانب برادر رزمنده محمدعلی علایی افتخار می‌کنم که چنین سعادتی نصیبم بشود تا با ریختن قطره‌قطره خون خود از این انقلاب و میهن اسلامی‌ام دفاع کنم.

ای ملت قهرمان ایران! خون شهیدان را گرامی شمارید و این شهیدان بودند که با دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و ای خواهرم! اگر من شهید شدم ناراحت نباش که ما عزیزانی را فدای این انقلاب کردیم که جان ما در برابر جان آنان ناقابل است. در این لحظات حساس کم‌ترین غفلت باعث سال‌ها عقب‌ماندگی جمهوری اسلامی خواهد شد. پدران و مادران عزیز! از رفتن فرزندان خود به جبهه‌ها جلوگیری نکنید. جبهه مکتب اسلام است.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4Xqbg
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار