حالت تاریک
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه مطرح کرد:

ضرورت توجه به معیشت مرزنشینان ایران و عراق

ضرورت توجه به معیشت مرزنشینان ایران و عراق

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: مسائل و مشکلات مرزنشینان و بحث کوله‌بری و موضوعات مرتبط با مرزنشینان باید مورد توجه قرار گیرد.

سردار کیاست سپهری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، در حاشیه دیدار با فرماندهان مرزبانی منطقه اول جمهوری عراق، اظهار داشت: امروز توفیقی حاصل شد که در خدمت همکاران گرامی در مرزبانی منطقه یک جمهوری عراق باشیم و از نزدیک مسائل و مشکلات مرزی دو کشور را در منطقه استان کرمانشاه و استان‌های سلیمانیه و حلبچه، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهیم.

 

وی افزود: در این جلسه به موضوعاتی همچون نحوه تعامل و همکاری و اقدامات مشترک برای ایجاد امنیت پایدار در مرزهای دو کشور مفصلا صحبت شد و مقرر شد که در آینده‌ای نزدیک سطح تعاملات را بیشتر کنیم.

 

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین در خصوص امنیت در مرزها مقرر شد تلاش‌های بیشتری از سوی نیروهای مرزبانی دو کشور شکل بگیرد و مسائل و مشکلات مرزنشینان و بحث کوله‌بری و موضوعات مرتبط با مرزنشینان از دیگر مباحثی بود که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

 

وی در پایان با اشاره به توافقات میان دو کشور، گفت: در آینده‌ای نزدیک عملیات‌ها و گشت‌های مشترک مرزی را در سطح مرزهای دو کشور بیشتر خواهیم کرد و شرایط را نسبت به گذشته بهبود خواهیم بخشید همچنین روند اقدامات مرزی و معیشت مردم مرزنشین دو کشور نیز مورد توجه قرار گرفت.

 

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه افزود: ان‌شاالله به‌دنبال برگزاری این نشست در راستای معیشت مردم هم اقدامات و اتفاقات خوبی در آینده شکل بگیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از