حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

جهاد تبیین در برگزاری انتخابات ضروری است

جهاد تبیین در برگزاری انتخابات ضروری است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ما باید با جهاد تبیین در زمینه برگزاری انتخابات در جامعه بصیرت‌افزایی و روشنگری کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، صدراله بابلی صبح امروز دوشنبه در نشست با جمعی از فرزندان شهدا، جانبازان و خانواده معظم ایثارگران شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: مراسم بزرگ حماسه ۹ دی در سرپل‌ذهاب با حضور پرشور مردم برگزار شد و مردم نشان دادند که وفادار به نظام و انقلاب و رهبری بوده و تعصب ملی و دلدادگی آن‌ها به شهدا و آرمان‌های انقلاب و امام  راحل مثال‌زدنی است.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: برخی از جوانان ما مشکل اشتغال دارند ولی در خلق حماسه و در جواب کوبنده به معاندین، دشمنان و آمریکا کوتاه نیامده و روی اصول مانده‌اند.

بابلی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی با اجازه و پشتیبانی آمریکا در نوار غزه دل همه آزادگان را به درد آورده است و تا امروز بیش از ۲۱ هزار نفر انسان بی‌گناه را به شهادت رسانده و ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان از مردم غزه حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه نابودی داعش توسط حاج قاسم از بزرگی ملت ایران نشان دارد که تربیت‌یافته مکتب قرآن و اهل بیت(ع) است، گفت: جمهوری اسلامی ایران بزرگ است چون به مظلومان دنیا کمک می‌کند.

فرماندار سرپل‌ذهاب بیان داشت: ملت بزرگ و وفادار ایران، انقلاب اسلامی را که حاصل خون شهداست، در برابر چند مشکل رها نمی‌کند.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب با بیان اینکه انتخابات در کشور بسیار مهم است اگر مجلس ما یک مجلس قوی باشد دشمن عقب‌نشینی می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم سرپل‌ذهاب اهل عمل و خلق حماسه هستند و قطعا در ۱۱ اسفندماه با حضور گسترده پای صندوق‌های اخذ رای حماسه بزرگ دیگری رقم خواهند زد.

صدراله بابلی گفت: ما باید با جهاد تبیین در زمینه برگزاری انتخابات در جامعه بصیرت‌افزایی و روشنگری کنیم.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات لیله‌القدر نظام است و همه می‌دانند که لیله‌القدر شب تعیین سرنوشت انسان است و لذا همه مردم باید این سخن را همیشه مدنظر خود قرار داده و برای برگزاری باشکوه و گسترده انتخابات تلاش کنند.

وی افزود: مردم معیارهای رهبر انقلاب در انتخاب نماینده اصلح را مد نظر قرار دهند چه اینکه به فرموده مقام معظم رهبری هرکسی با هر مقام و جایگاهی می‌تواند برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های اخذ رای تلاش کند.

فرماندار سرپل‌ذهاب اذعان داشت:  میزان مشارکت مردم شهرستان سرپل‌ذهاب در انتخابات دوره قبلی مجلس شورای اسلامی ۶۹/۳ درصد بود.

وی اظهار داشت: مشارکت رأی اولی‌ها در انتخابات بسیار مهم است و لذا ما باید تلاش کنیم که رأی اولی‌ها بصورت ۱۰۰ درصدی در انتخابات شرکت کنند.

وی در پایان گفت: افتخار می‌کنم در شهر و دیاری خدمت می‌کنم که دغدغه‌مندان بسیاری در عرصه‌های مختلف برای خلق حماسه‌های ماندگار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از