حالت تاریک
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه:

جهاد تبیین عامل شکست جنگ رسانه‌ای دشمن است

جهاد تبیین عامل شکست جنگ رسانه‌ای دشمن است

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با تأکید بر مردمی‌سازی فضای رسانه گفت: جهاد تبیین عامل شکست جنگ رسانه‌ای دشمن است.

قاسم امجدیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد» با تشبیه حاکمیت رسانه‌ای به حاکمیت سیاسی به‌معنای حاکمیت اسلامی، اظهار داشت: حاکمیت دینی و اسلامی بهم گره خورده است.


مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه افزود: باید حاکمیت در فضای مجازی اسلامی باشد چرا که این حاکمیت برای هدایت و تعالی مردم روی کار آمده است.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها در زمینه‌های مختلف به موضوع توجه به مردم، مردمی‌شدن و مردمی‌سازی تاکید کرده‌اند.

 

امجدیان با اشاره به پای کار بودن مردم در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: گاها به این موضوع بی‌توجه هستیم که بحث فضای مجازی و رسانه خودبه‌خود مردمی شده است.

 

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های مردمی بهره بگیریم، تصریح کرد: ما باید مردم را قوی کرده و به آنها سواد رسانه‌ای را یاد بدهیم.

 

امجدیان افزود: باید گروه‌های مختلف مردمی را بهم متصل کنیم چرا که دلایل و استدلال عامه مردم رسیدن از جزئيات به کلیات است که نوعی استقرای ناقص است.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم همین مشکلات و مسائل جزیی زندگی و جامعه را در فضای مجازی به تصویر می‌کشند و تحلیل می‌کنند مثل گرانی، سرقت و.. در حالی‌که مسئولان کلیات و مسائل کلان را مطرح می‌کنند.

 

امجدیان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید سبب هرچه بیشتر شدن همدلی مردم شوند، اظهار گفت: با بهره‌گیری از فضای مجازی باید مردم و مسئولان در قالب یک حلقه متصل بهم و هم‌فکر و در کنار هم در راه پیشبرد اهداف نظام حرکت کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید در این فضا واقعیات منعکس شود و دچار افراط و تفریط نشویم، گفت: برای مقابله با امپراتوری دروغ نیازمند نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای بسیار قوی هستیم.

 

امجدیان با اشاره به ضرورت عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین به‌منظور شکست رسانه‌ای دشمن، خاطرنشان کرد: حرکت در پرتو مسیر فضای مجازی در چارچوب قانون سبب رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه‌ها خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از